|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Jeg synes nordisk stil er knallfint, men hos oss lurer det seg alltid inn noe loppegreier, noe antikk, en gammal kommode, et teakmøbel eller en gustaviansk sjenk.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Det blir vel nordisk stil her også. Lyse vegger, eikeparkett, hvite eller eikemøbler. Det jeg kanskje er mest glad i, er store, åpne vindusflater som slipper inn masse lys. Ikke minimalist, men heller ikke nipsete. Har kikket litt på Kokosbolles hus og det er veldig inspirerende og "riktig" for meg.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Vi driver ikke med sånt vi. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Skjevo: Det er vel det jeg også har kommet frem til.
|
|
|
#5 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Min stil: Alle-interiørarkitekters-verste-mareritt! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Like blid
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Kjenner jeg blir svett når folk snakker om sjabbi sjikk, retro osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken stil har du i heimen?
Shabby chic er når noe ser ut som det er funnet på en gammel låve og malt hvitt, men så viser det seg at det kostet tusenvis av kroner. Trur eg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Stilen hjemme er litt sånn rustikk møter IKEA møter loppis-boheme-aktig. Med sterke innslag av Build-a-bear med en orientalsk lyslenke her og der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 12-08-11 kl 11:43. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Vi har ikke noe stil. Men det er i alle fall ikke less i more. En gang når vi får gjort om soverommet vårt oppe til spisestue og endel mer, da kommer jeg tilbake. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Men, Kokos. Jeg vil si at ditt hus har mye nordisk i seg, med innslag av farge, loppis og Ikea. Ikke så langt borte fra mitt. Knis. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Joda, det kan nok stemme, jeg bare synes liksom ikke jeg har truffet helt enda. Mannen er litt lei tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Vil vel si vi har vår egen stil... gamle ting, hjemmelagde ting, ikea ting og en hjemmekoselig stil |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken stil har du i heimen?Dette spørsmålet mener jeg har vært oppe en gang før, og da svarte jeg presangstilen, og det gjelder fremdeles. Det er venner og familie som bestemmer hva vi skal ha i stuen.
|
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Føler du det er greit? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Hm, jeg visste ikke hva min stil het, men nå ser jeg at jeg også har presangstilen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken stil har du i heimen?IKEA høres ganske treffende ut her også, nærmere bestemt enkle og rettlinjede ting i bjørk, koksgrått og mørkerødt. Hvite vegger og ikkeno stæsj.
|
![]() |
|
|