Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 19:46   #41
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Den var knallfin, men anar ikkje ang str. :hjelpsom: Eg synes elles at KT er ganske normal i str eg, etter mine begrep.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:01   #42
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hammer eller skrutrekker?



Forb... iPad !!

Mente venter spent gitt


(også så jeg det ikke før nå lizzm

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:03   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jævla iPad

Mente venter spent

Det skjønte jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:04   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.


Og ellers- lekker jakke! Men er den varm nok til vinteren?


Hvis den ikke er det, har man oppholdt seg for lenge i kulda og bør gå inn.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:09   #45
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det skjønte jeg.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:12   #46
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis den ikke er det, har man oppholdt seg for lenge i kulda og bør gå inn.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:34   #47
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis den ikke er det, har man oppholdt seg for lenge i kulda og bør gå inn.

Du er kanskje ikke noe vintermenneske?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:48   #48
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Nå har jeg hentet jakka! Jeg vil ikke si at det er en vinterjakke. Den er lett foret, mer som en høstjakke. Utrolig fin i fasongen. Jeg bestilte S og synes den var ganske passelig. Kunne sikkert hatt en str. mindre, men regner med at jeg skal ha litt mer klær på under enn det jeg har i dag.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 11:06   #49
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Nå har jeg hentet jakka! Jeg vil ikke si at det er en vinterjakke. Den er lett foret, mer som en høstjakke. Utrolig fin i fasongen. Jeg bestilte S og synes den var ganske passelig. Kunne sikkert hatt en str. mindre, men regner med at jeg skal ha litt mer klær på under enn det jeg har i dag.

Hva bruker du til vanlig i str på jakker da ? Jeg er str 38 ( heller mer mot 36 enn 40) i vanlig tøy og har stort sett M i ytterjakker. Tror du M holder i denne ?

Nå har jeg sittet på hendene i 2 uker og klarer ikke å vente lenger med å bestille . Høstanorakk passer meg helt ypperlig .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:12   #50
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hva bruker du til vanlig i str på jakker da ? Jeg er str 38 ( heller mer mot 36 enn 40) i vanlig tøy og har stort sett M i ytterjakker. Tror du M holder i denne ?

Nå har jeg sittet på hendene i 2 uker og klarer ikke å vente lenger med å bestille . Høstanorakk passer meg helt ypperlig .

Vel, jeg vet egentlig ikke. Har gått ned nesten 20 kg på få mnd så jeg henger ikke helt med i kroppen min.

Jeg kjøpte nettopp ny Didriksons høstjakke og den måtte jeg ha 36 i. Den sitter perfekt. Har HM jakker i 38 som er for store. M holder nok mer enn nok.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:56   #51
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Bilde?? Pretty please?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 08:03   #52
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bilde?? Pretty please?

Av meg?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 10:06   #53
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Av deg med anorakken på!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 12:01   #54
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg er så i tvil! Jah...

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 12:12   #55
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg drømte faktisk om Skremmern i natt! At hun var i et teater med den nye jakken på, men at den lagde så mye lyd når hun beveget seg at hun forstyrret det som foregikk på scenen.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 12:37   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?



Skremmern, du må ikke finne på å kjøpe en størrelse større enn du egentlig trenger, altså! Hvis det er en høstjakke, blir det jo ikke mange månedene du får brukt den. Jeg brente meg litt på det der i svangerskapene - ble fristet til å kjøpe altfor mye klær fordi graviditeten jo var sååå lang selv om det bare var 3-4 måneder igjen (og vips, så trengte jeg dem seks uker kortere enn jeg hadde tenkt også).

På den annen side går jeg jo fortsatt daglig omkring i den svarte jakka jeg kjøpte ett nummer for stor i svangerskap nummer to.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 13:00   #57
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg drømte faktisk om Skremmern i natt! At hun var i et teater med den nye jakken på, men at den lagde så mye lyd når hun beveget seg at hun forstyrret det som foregikk på scenen.



ElinBlu: Poeng! Jeg tror jeg kjøper i str. S, og så kan jeg holde meg innendørs til desember, når Bergansjakka mi passer igjen! Får finne en rimeligere i mellomtiden! Tips?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 13:45   #58
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



ElinBlu: Poeng! Jeg tror jeg kjøper i str. S, og så kan jeg holde meg innendørs til desember, når Bergansjakka mi passer igjen! Får finne en rimeligere i mellomtiden! Tips?

God ide, ja!

Da jeg gikk gravid hadde jeg en P.OP jakke med glidelås i sidene. Var bare å åpne den etterhvert som magen vokste. Den var genial.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:26   #59
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Av meg?

Jaaa! Med jakka!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 23:03   #60
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jaaa! Med jakka!

Skal prøve å få det til.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no