Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 15:52   #41
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger støvler!

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Jeg har hatt røde IJ støvler siden 2006, men de knirker så irriterende, enda værre etter et en mann i heisen sa "problemer med høyre sko?" Slikt finnes ikke morsomt før kl 09. . IJ støvlene er varme, det skal de ha.

Så da abbonerer jeg.

Hunter fikk jeg ikke opp på leggen, de Viking støvlene har jeg sett etter, men de Bogs støvlene så veldig fine ut. Egentlig skulle jeg hatt de fine lilla Hunter støvlene til Danefæ regnfrakken. Men Hunter støvler skal behandles med fett? Venninnens støvler er nemelig grå og skjoldete.

Mine IJ knirker også, både i hæl og foran, begge støvlene. Det er så irriterende at jeg knapt brukte de siste året.

Du vet at Hunter har kommet med støvler som er bredere i leggen? Kan justeres.

Gammel 22-08-11, 15:57   #42
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

IJ er gull verdt ja, selv om de kanskje ikke akkurat er nette nei. Dessuten har jeg for brede legger for Hunter, selv om jeg synes de er smashing!

Gammel 22-08-11, 16:06   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk et par til, men de er skikkelig festivalskitne, altså. Og jeg fikk dem på salg. De er ordentlig hæppimøffin!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:06   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svarte høye Ilse, de er varme, men alt for store til mine legger. Men grei i slapseføre. Og så har jeg røde høye vikingstøvler, som jeg glemmer å bruke. På jobben har jeg noen beige støvler med noe mønster og en "brettesokk" kjøpt i en skobutikk da jeg var gravid. De er for store, men med tykke sokker passer de på jobb.

Jeg ønsker meg Hunter og/eller lave Ilse, men innser at jeg ikke har behov for flere støvler. Jeg må ha nye støvletter, det er det jeg må!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 18:30   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lave IJ og er kjempefornøyd med de.

Jeg har i tillegg grønne 'skogsstøvler' og blå seilerstøvler som brukes i skog og mark, så jeg har dekket mitt støvelbehov føler jeg. Eneste jeg mangler er støvler når jeg har kjole, men jeg får heller kle på meg bukser på regnværsdager.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 18:36   #46
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har røde, halvhøye støvler fra Viking. De er vanntette og ... røde.

Gammel 22-08-11, 19:57   #47
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har høye IJ støvler. De er vide og store men funker utmerket med tjukke sokker i når det er kaldt. Skal jeg se ordentlig ut, bruker jeg mine Hunter støvler med sort krokodille mønster. De er nettere på foten siden de er smalere i anklene og leggene.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:39   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Du vet at Hunter har kommet med støvler som er bredere i leggen? Kan justeres.

Hva? Hvor? Eller må jeg på en sånn spesialbutikk?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:49   #49
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Hvor? Eller må jeg på en sånn spesialbutikk?

Her: http://www.countryattire.com/product...ts--black.html

De sender til Norge fraktfritt og til like over 600 kr!

Gammel 22-08-11, 23:06   #50
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg fikk Hunter i aubergine til bursdagen min og de er lekre

Det fikkjeg også. Samme farge som deg. Snille barn kjøpte fine gummistøvler til meg. Nest eldste datter har rååsa Hunter, minsten har sorte Hunter, og eldste datter har høye IJ. IJ knikrer veldig, og hun ønsker seg Hunter.
Minsten elsker sine Hunter såpass at han ønsker å ha de på stort sett hele tiden.

Gammel 22-08-11, 23:07   #51
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knirkende IJ får dere byttet, synes jeg å erindre at jeg har lest.

Gammel 22-08-11, 23:18   #52
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil ha Marimekko-støvler. Da blir det gladere i regnværet, tror jeg.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 23:30   #53
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har et par halvhøye fra Økonomisko, sorte og blanke. Også har jeg hvite seilerstøvler fra 1992... De skal jeg snart bytte ut i et par ordinære Vikingstøvler tror jeg. IJ og Hunter kan jeg bare drømme om, med verdens tykkeste legger kombinert med str 36.

Gammel 23-08-11, 09:46   #54
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg har eit par raude frå Europris. Overraskande gode å gå i, og ikkje klamme eller noko. Til hausten vil eg også ha nokre låge støvler, ser for meg at det kan vera praktisk. Nokon som har kjennskap til Vagabond? Ser på desse, men har ikkje vært borti dette merket før. Eg er ikkje heilt innstilt på å bruka 1000- vis av kr på støvler til meg sjølv, siden eg går minimalt i dei.

Gammel 23-08-11, 09:54   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Roots:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 14:13   #56
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har hvite IJ, de høyeste, men skulle jeg hatt nye IJ idag hadde jeg valgt medium eller lave. Og ikke hvite, de er ikke hvite lengre for å si det sånn, og jeg får ikke "strekene" bort. Men de knirker ikke, har hatt de siden 2007, og de er myyye brukt, og sålene ganske slitte.
Har veldig lyst på mørke Hunter, er de lik i størrelsen som IJ? Har 38 i IJ og de er romslige, både i fot og legg, selv i overtidig, høygravid tilstand.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 14:51   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, selv om jeg fleiper litt med mine hæppimøffins; Muckboots er ikke noe dårlig alternativ hvis man vil ha noen som ikke halve landet har.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 15:11   #58
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg vil ha Marimekko-støvler. Da blir det gladere i regnværet, tror jeg.

Kvar?

Mesteparten av Oslo vest er uniformert med Hunter-stølvar, så eg vart litt vaksinert sist eg var der. Og så har eg for tjukke leggar, men det snakkar me ikkje om!

Gammel 23-08-11, 16:22   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MArimekko må det bli. Hvor og og hvor mye?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:44   #60
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Har veldig lyst på mørke Hunter, er de lik i størrelsen som IJ? Har 38 i IJ og de er romslige, både i fot og legg, selv i overtidig, høygravid tilstand.

Jeg har 38 både i Hunter og IJ. IJ er noe større i str, der får jeg så tjukke sokker jeg bare vil nedi mens i Hunterstøvlene er det bare plass til en vanlig sokk + litt til. (Altså ullsokk men ikke raggsokk) Hunter er smalere i leggen enn IJ, og str. 38 er lavere og smalere i Hunter enn str. 39.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.