|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Rart. Selv har jeg opplevd at folk synes jeg er slem fordi jeg regulerer barnet mitt sitt kosthold.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Veldigt sant det du skriver kie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
weird
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Jeg vet ikke, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Den her er stygg. Jeg tror nok at sukkerreduksjon, testing mhp urin, blod, akupunktur, homopati o.l. kan virke for noen når det gjelder ymse problemer men man kan ikke skjære alle over en kam, det som virker for noen er ikke sikkert virker for alle - sånn er det bare...
|
|
|
#6 |
|
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Selv innen samme diagnose så kan man vel reagere forskjelligt på ting. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"
Ja sant nok det, jeg ble bare litt provosert for i følge enkelte så er det jo "bare" å kutte ut sukker så er ungen frisk... så enkelt er det nok desverre ikke, men at det kan hjelpe er jo en helt annen sak...
|
|
|
#8 |
|
Sånn har vi hatt det med enkelte ang junior også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Administrator
|
Klart det er forskjellig. Men om barnet har et høyt sukkerinntak (cornflakes med syltetøy til frokost) så vil det hjelpe å endre på det. Nærmest alle barn reagerer på høyt sukkerinntak, noen mer enn andre, og jeg kan tenke meg at mange av de som fra før har problemer med konsentrasjon og uro (inkl ADHD), befinner seg i mer-kategorien. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Helt konge
|
Vet ikke akkurat om du er slem Sitron, men sympati med de foreldrene som strever det har du kanskje ikke.
Forstår godt at du blir provosert av disse ”enkle” løsningsforslagene. Allikevel er det ganske mange barn som profiterer på sukkerredusert kost og det bør helt klart prøves. Sykdommen eller symptomene forsvinner selvsagt ikke men det kan bli endringer til det bedre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Som forelder/omsorgsperson til eit bokstavbarn så innser ein raskt at utanforståande trur og antek mykje om oppdragelsen uansett kva ein gjer |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Og Polyanna; jeg er så frittlei alle som kommer med forslag til hva som kan bedre livet, og vi sliter ikke engang med ADHD problematikk, at jeg nesten skjelte ut en voksen mann som absolutt ikke hadde "onde" hensikter, han bare fleipet litt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er selv i overkant geskjeftig i grunnen, og fikk meg en aha-opplevelse en gang vi var i en barneagesituasjon med noen andre mammaer. En av ungene hadde kronisk forstoppelse, tror jeg det var, og de hadde åpenbart prøvd det aller, aller meste. For en gangs skyld var det en dame der som var både mer snakkesalig og mer geskjeftig enn meg, og hun overveldet den stakkars mammaen med homeopatiråd og adresse til denne UTROLIG DYRE kiropraktoren som var helt fantastisk etcetera etcetera.
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg har også lært meg noen lekser, men det hender nok jeg skjemmer meg litt ut kanskje ja. :stotrende: |
|
|
|
![]() |
|
|