|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaVel, da misforstår du både hva jeg skriver og hva rasisme betyr. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaI år har vi ikke vært i sentrum mens valgkampen har pågått, og dermed her jeg unngått påprakking av ballonger og denslags. Jeg syns det er unødvendig, men aldri i livet om jeg hadde orket å krangle med ungene om at de ikke skulle få ballong, nei jeg velger mine kamper med omhu og det å nekte ballong fra hvilket som helst parti er ikke en kamp jeg tar.
|
|
|
|
#3 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaDet er flere i denne tråden som sier at de mer enn gjerne lar barna ta i mot fra de "riktige" partiene.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaAh, og det har forsåvidt heller ingenting med rasisme eller omvendt rasisme, (hva nå enn det egentlig er), å tillate seg å skille mellom politiske partier. Det kalles demokrati! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaMine unger fikk bolle fra Høyre i går (men det var meg de spurte om de fikk, heldigvis), og jeg tok imot "lesestoff".
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaRasisme er kanskje ikke riktige ordet. Men poenget er at jeg synes å nekte ungene boller eller vafler fordi det kommer fra en FrP-stand er en smule søkt. Jeg er vel og for at unger ikke skal vandre rundt som politiske reklameboards for ymse partier, men å lære unger at de får ikke ta imot vafler fra han der for vi liker ikke hva han står for er komplett uforståelig for meg.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barnaJeg ser på det som selvfølgelig at man oppdrar barna etter sine prinsipper, og at de lærer at det ikke er lov til å ta i mot snop fra mørkemenn. Det sorterer KrF fint under... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barna
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sjokolade og ballonger til barna
Som meg.
Akkurat sånn er det og kall det gjerne omvendt rasisme. Det var en grei beskrivelse jeg kan leve med. |
|
|
|
![]() |
|
|