|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Asan Mann
Jeg tror ingen menn syns han er så tøff og kul og st de dermed ønsker å være som han. Den gjør narr av de tåpelige såpereklamene som lover orgasmer, fulglesang og nakne damer.
|
|
|
#42 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Asan MannDe to versjonene er forøvrig svært forskjellige. Den første som presenteres i denne tråden er definitivt den morsomste i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
heimføing
|
Sv: Asan MannJa, som Tallulah sier, jeg har aldri hørt fuglekvitter eller blitt orgasmisk av noen såper eller sjampoer, bare ren. Og det er det Asan Mann lover. Man blir ren. Punktum.
Jeg er litt forundret over at kropp og det å vaske seg blir fremstilt som ekkelt. Og når det gjelder de såkalte uhygieniske elementene, så kunne man diskutert mye og mangt når det gjelder møter mellom kroppsdeler og sågar mellom kroppsvæsker og hm tja, beholderlignende kroppsdeler, men det hører vel mer til på sex- og samlivsdelen av forumet tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Asan MannJeg nekter å tolke det dithen at han tisser i dusjen.
|
|
|
#45 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Asan Mann
|
|
|
#46 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Asan MannHva har selvsikkerhet med å vaske seg bak å gjøre, om jeg kan få spørre?
|
![]() |
|
|