Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Asan Mann

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 10:08   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan Mann

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Hm. Hvordan er det meningen at den skal tolkes, da?

Jeg tror ingen menn syns han er så tøff og kul og st de dermed ønsker å være som han. Den gjør narr av de tåpelige såpereklamene som lover orgasmer, fulglesang og nakne damer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:12   #42
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

De to versjonene er forøvrig svært forskjellige. Den første som presenteres i denne tråden er definitivt den morsomste i mine øyne.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:18   #43
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, som Tallulah sier, jeg har aldri hørt fuglekvitter eller blitt orgasmisk av noen såper eller sjampoer, bare ren. Og det er det Asan Mann lover. Man blir ren. Punktum.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

men går man reklamen litt nærmere i sømmene så er det jo en del uhygieniske elementer. Denne personen bryr seg ikke om hvor hendene har vært, eller at han tisser i et lokale andre skal bruke.

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Dere som synes han oppfører seg kvalmt eller noe i den kategorien, mener dere at dette er en måte å dusje på som er veldig uvanlig?

Jeg er litt forundret over at kropp og det å vaske seg blir fremstilt som ekkelt. Og når det gjelder de såkalte uhygieniske elementene, så kunne man diskutert mye og mangt når det gjelder møter mellom kroppsdeler og sågar mellom kroppsvæsker og hm tja, beholderlignende kroppsdeler, men det hører vel mer til på sex- og samlivsdelen av forumet tenker jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:28   #44
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg nekter å tolke det dithen at han tisser i dusjen. Det bare ser sånn ut når vannet fra dusjen renner og samler seg i en stråle, så det så. Og navlelo må jo fjernes, det er klart det. Herlighet, jeg skjønner jo at de har med den "tisse-i-dusjen"-antydningen, sammen med ørevask og navlelo-fjerning, for å få frem et komisk poeng. Det er altså en parodi, en overdrivelse. Kortversjonen synes jeg imidlertid er bedre, nettopp fordi den ikke er så overtydelig i komikken, det blir mer realistisk som kontrast til kjærtegne-reklamene ellers.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:01   #45
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror ingen menn syns han er så tøff og kul og st de dermed ønsker å være som han. Den gjør narr av de tåpelige såpereklamene som lover orgasmer, fulglesang og nakne damer.

jeg er helt enig i at reklamen bruker det som virkemiddel, men budskapet er jo at folk skal kjøpe såpa. Ikke fordi såpa er mer effektiv enn andre såper, men fordi de som bruker den er litt tøffere, selvsikre nok til ikke å være selvhøytidelige, litt mer effektive enn folk som bruker andre såper. Akkurat som en mann pleier å være altså (eller har lyst til å være, det går jo på det samme).

Og der syns jeg reklamen gjør akkurat det samme som dame-stønner-av-velvære-i-dusjen-reklamene. Menn som bruker denne såpa ER ikke mer selvsikre, tøffere eller mer effektive enn andre, akkurat som damer som bruker bestemte sjampomerker ikke blir stappfulle av velvære mer enn de som vasker håret med annen sjampo.

Reklamen trekker det litt langt, men ikke mer enn det som er nødvendig for å bli lagt merke til.

Gammel 06-09-11, 15:05   #46
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har selvsikkerhet med å vaske seg bak å gjøre, om jeg kan få spørre? Og er det spesielt mannlig? Jeg er jo også stort sett opptatt av effektivitet når jeg dusjer, i alle fall til hverdags. Skjønt, håret mitt er jo lenger og trenger bedre sjampo, såklart (and there we go..).

Gammel 06-09-11, 15:10   #47
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsikker og effektiv hadde jo vært om han tok Asan-såpa si og vasket en annen (pingle-/somle-)mann med den.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:12   #48
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Selvsikker og effektiv hadde jo vært om han tok Asan-såpa si og vasket en annen (pingle-/somle-)mann med den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.