Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Usikker isprinsesse i kjoledrama!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 22:25   #41
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker isprinsesse i kjoledrama!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det er lov det altså! Spesielt om du i motsetning til han har et tips om kva anna eg kan gå i.

Det skal jeg ikke ta på meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:28   #42
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vi vel bare kvinner som har svart? Tenker menn annerledes? Vi synes kjolen er kul - menn synes kanskje ikke det? Akkurat som når jenter klipper seg kort, så synes andre jenter det blir veldig stilig og fint, men menn sier at kvinner ikke må klippe seg. Bare noen tanker. Men som regel så synes jo mennene at den korte frisyren er fin da, når dama først har klippet seg

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:28   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig får jeg litt "noia" av å sitte i kjoler som er over-kneet-kort

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:41   #44
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig er du! - For all del ikke bruk belte - jeg tror ikke du kommer til å føle deg vel med det (selv om jeg ikke kjenner deg da men..) - Strømpebuksa var lekker den også!....

Smykke - et litt heftig ett (ikke et lite gullhjerte liksom) blir gromt!

You go girl!

Gammel 15-03-07, 22:42   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var kul! Og så er jeg imponert over at du ikke faller for fristelsen og bare kler deg i noe som er kroppsnært og fremhever din nye slanke figur - "skryteantrekk" - og istedet velger noe du har LYST å gå i.

Har man på seg noe man føler seg vel i og har lyst å vise frem blir festen alltid morsommere. Gammelt Misse-ordtak (Mistak?)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:50   #46
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er litt enig med mannen din jeg.

Det er jeg og.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har man på seg noe man føler seg vel i og har lyst å vise frem blir festen alltid morsommere. Gammelt Misse-ordtak (Mistak?)

Det er vertfall sant.

Sist redigert av Ole Brumm : 15-03-07 kl 23:02.
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:53   #47
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Personlig får jeg litt "noia" av å sitte i kjoler som er over-kneet-kort

Sitte? På fest??

Gammel 15-03-07, 23:06   #48
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du var kul! Og så er jeg imponert over at du ikke faller for fristelsen og bare kler deg i noe som er kroppsnært og fremhever din nye slanke figur - "skryteantrekk" - og istedet velger noe du har LYST å gå i.

Skryteantrekk ja. Ho ho.. jeg har en skryte topp som jeg brukte mye en periode. Man kan si den trakk fokus fra resten av meg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:21   #49
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det blir mer helhetlig med en helt sort strømpebukse som er litt tykkere i kvaliteten. Da kutter liksom ikke støvlettene dine av beina midt på.

Ellers var kjolen fin, og du kan godt ha et litt langt kjede (sort plast f.eks) med matchende øredobber.

Lykke til

Gammel 15-03-07, 23:25   #50
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg ville ikke hatt belte på den kjolen
Syntes antrekket var skikkeig fint akkurat slik du har det på deg

Men , jeg ville pyntet med et kjede som er litt lang kanskje?

Her må jeg bare dulte litt. Du var kjempefin Haugtussa!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:31   #51
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes du ser kjempeflott ut i kjolen jeg, Haugtussa!
Har lyst på den selv, men den så ikke så fin ut på meg, nei.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:34   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva lir det da Haugtussa? Vinner vi eller mannen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:35   #53
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Lekker, det er det du er.
Kjolen var fin. Jeg er glad i litt vide klær jeg.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:52   #54
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir kjole. Og svart tilbehør. Kanskje svart strømpebukse.

Takk jenter.

Gammel 16-03-07, 00:10   #55
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med et RØDT smykke?

Ja jeg er litt cræisi. Men jeg syntes grått alene kan bli litt trist. EN fargeklatt tror jeg hadde vært bra altså.
Og nå som vi alle vet at du er mørk også så tror jeg rødt hadde vært fint

Gammel 16-03-07, 00:14   #56
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva med et RØDT smykke?

Ja jeg er litt cræisi. Men jeg syntes grått alene kan bli litt trist. EN fargeklatt tror jeg hadde vært bra altså.
Og nå som vi alle vet at du er mørk også så tror jeg rødt hadde vært fint

Eller lilla!

Forresten, Pastill. Jeg har en stringtruse som matcher BH-en i avataren din.

Gammel 16-03-07, 00:21   #57
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Eller lilla!

Forresten, Pastill. Jeg har en stringtruse som matcher BH-en i avataren din.

Har du ikke testa den alsa?

Gammel 16-03-07, 00:24   #58
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Har du ikke testa den alsa?

Huff, jeg er redd den forsvinner!

Gammel 16-03-07, 00:43   #59
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var kjempefin i den kjolen! Uten belte!

Gammel 16-03-07, 00:49   #60
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Får vi se deg ferdig pyntet, da den tid kommer?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.