|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
|
![]() Sv: R.E.M gir segSelv om det nok var på tide for R.E.M å si "nok er nok", kan man jo fortsatt sette pris på alt det bra de faktisk har laget. Det er få artister med så mye materiale som har vært på topp hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: R.E.M gir segJeg er (som vanlig) enig med de fleste. Etter å ha lest kjerkebanningen, innser jeg at jeg ikke har gått glipp av noe når jeg på en måte har glemt REM litt på denne siden av årtusenskiftet. Men jeg håper virkelig at fler får øynene opp for det tidlige de laget; det er genialt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 22-09-11 kl 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: R.E.M gir segJeg er ikke udelt enig med deg, BM. Jeg synes ikke alt som er laget de siste årene er ræl. Men jeg er enig i at de ikke er interessante lenger på samme måte, og at de ikke akkurat driver musikkuniverset fremover.
![]() |
#44 |
intro
|
![]() Sv: R.E.M gir seg
Enig. Mye av det er ganske pregløst og kjedelig til å være REM, men fortsatt bedre enn brorparten av det andre rælet som produseres. (Mine musikalske antenner ble rullet inn en gang rundt 1995, tror jeg.
![]() |
![]() |
#45 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: R.E.M gir seg..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Textrovert
|
![]() Sv: R.E.M gir segHvordan kunne jeg forresten glemme å nevne "Underneath The Bunker". Mann og barn river seg i håret mens jeg spiller den HØYT på repeat. Den er jo bare så ufattelig herlig.
![]() |
|
|