|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeUansett om jenta er sånn eller mannen slik så er saken belyst nok til at politiet etterforsker den. Alså er den eneste profesjonelle vurderingen som foreligger så langt at det er grunn til mistanke. Ergo bør han ikke i jobb inntil status på dette er endret. |
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg reagerte på denne nyheten på samme måte som HI.
|
|
|
#3 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOg førstesida i lokalavisa er med store bokstaver "Ta vare på tilliten!" og at partiet ønsker han tilbake så snart han er friskmeldt. (Fredag)
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Dette tyder jo virkelig på at lokalmiljøet og avisa har frifunnet ham på forhånd, ja. Jeg skjønner virkelig ikke at de tør å gå ut så bastant. Dette må jo være fryktelig for jenta og hennes familie.
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er usikker. Har fulgt for dårlig med i media på denne saken. Jeg vil jo si at det som er avgjørende for om han kan komme tilbake eller ikke er grunnen til at han gikk av i første omgang.
|
|
#6 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet var ikke så vanskelig å se at Helga Pedersen satte svært liten pris på den støtten lokallaget har gitt til ordføreren. Hun virket svært berørt av det hele. |
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEtterforskningen slår fast at jenta er svært troverdig, sa de på nyhetene. |
|
|
#10 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ville ikke bodd der uansett.
|
|
#11 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Jepp. Nå står lederen frem med sin støtte og kaller det en personlig tragedie for ordføreren.
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Fy faen. Dette går bare virkelig ikke an! Om ikke partiet sentralt har noe plan om å fikse ting her så mister jeg all respekt for hele banden. |
|
|
#13 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Ikke jeg heller, kjenner jeg. Tør jeg foreslå å sette av en del midler på kommende års kommunebudsjett til omdømmebygging? Og sikkert også en del andre, nyttige kurs. |
|
|
|
|
#15 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOg her og der sitter det jenter og gutter og tenker "faen, jeg skal ALDRI si noe!".
|
|
#16 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeBra skrevet, Kitty. Det er dette som gjør meg så hinsides rasende.
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Dette er å velge side. Enkelt og greit. |
|
|
#19 |
|