Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serietips - nye serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 14:37   #41
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serietips - nye serier

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

American horror story anbefales forresten på det sterkeste!! Jeg var skeptisk da det stod at det er skaperne av GLEE som står bak den, jeg hater jo Glee og sånne musical-jallagreier. Men denne er altså helt annerledes, det er ikke ETT menneske som synger, heldigvis.

Jeg liker Glee og likte ikke American Horror Story. Det er bra det er nok tilbud til oss alle.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:43   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha ja, vi er jo forskjellige og bra er det. Hva var det du ikke likte med AHS?

Gammel 02-01-12, 15:28   #43
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Haha ja, vi er jo forskjellige og bra er det. Hva var det du ikke likte med AHS?

Jeg liker mer sånn happysnappy greier jeg. Og drama/krim. Ikke når ting begynner å bli litt usannsynlig. (som om ikke Glee er usannsynlig. )

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:12   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har begynt å se "Terra Nova" vi nå, på TV2 Zebra. Søndager.

Ikveld begynner "Broen" på NRK, en svensk krim tror jeg det var? Lyst sjekke ut den også.

Og så følger vi med på "Homeland" på TV2 som også går mandagskvelder...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:39   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det i "Person of interest" for tiden. Spennende, velspilt, passe kjapt og proft og ikke minst kult.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:40   #46
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Her går det i "Person of interest" for tiden. Spennende, velspilt, passe kjapt og proft og ikke minst kult.

Og så er det LOST-eastereggs i den. Og så elsker jeg jo Michael Emerson.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:44   #47
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det skal komme en ny serie på TvN, ser ut til at det er type demoner og hekser og litt utenom virkeligheten-serie... Er visst de samme som har laget LOST så da kan det muligens bli langdrygt...

Gammel 05-01-12, 10:22   #48
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset er vi hekta på Sons of Anarchy

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:18   #49
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Minner om at første episode av Game of Thrones starter i kveld klokka 21.40, på NRK3! Jeg følger nesten ingen serier, så jeg har ikke fått med meg hva dette er før jeg leste om den i dag, men nå gleder jeg meg!

Noen som har sett den på nett, Canal+ eller noe, som har formeninger?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:26   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Minner om at første episode av Game of Thrones starter i kveld klokka 21.40, på NRK3! Jeg følger nesten ingen serier, så jeg har ikke fått med meg hva dette er før jeg leste om den i dag, men nå gleder jeg meg!

Noen som har sett den på nett, Canal+ eller noe, som har formeninger?

Ja, jeg så reklame for den. Og har lurt litt på å sjekke den ut

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:31   #51
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Gled dykk til Games of thrones. Men gje den eit par episoder før de gjer dykk opp ei meining. Det er ein del å setta seg inn i

Gammel 05-01-12, 13:44   #52
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hvis du liker fantasy, er den et must.

Gammel 05-01-12, 13:45   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tor jeg må se Game of Thrones igjen, så kanskje jeg greier å lære meg hva de heter alle sammen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:53   #54
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Mildred Pierce var råbra.

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Den ligger på NRK.no også.

Takket være disse tipsene har jeg nå sett denne. Den var flott! Synes at episodene ble i lengste laget, så siste episode måtte jeg se i 3 omganger.

Jeg er fortsatt litt forbanna på han ene, da.

Gammel 05-01-12, 14:06   #55
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Gled dykk til Games of thrones. Men gje den eit par episoder før de gjer dykk opp ei meining. Det er ein del å setta seg inn i

Gleder meg som en unge til de nye episodene kommer til våren.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:17   #56
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Begynte å se The Secret Circle i går. Litt vampyre diaries hekse stil.. High school drama med en magisk tvist..

Gammel 05-01-12, 14:18   #57
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det skal komme en ny serie på TvN, ser ut til at det er type demoner og hekser og litt utenom virkeligheten-serie... Er visst de samme som har laget LOST så da kan det muligens bli langdrygt...

Once upon a time. Jeg falt av etter en episode.

Gammel 06-01-12, 17:38   #58
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

The Good wife er en undervurdert serie i sin tredje (?) sesong.

Den er eg enig i. Sitter og tripper mens eg venter på neste sesong.

Samboar debuterte med Game of Thrones i går, og er hekta. Eg såg dei første episodane for ei stund sida, men fann ut at eg måtte få han med på dette og. Knallbra, dog ikkje for dei mest sarte sjeler.

Ellers ser vi Lie to me, men den er jo strengt tatt ikkje ny då.

Gammel 06-01-12, 18:06   #59
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Once upon a time. Jeg falt av etter en episode.

Å nei, du må ikke gi deg etter første episoden. Det tar seg virkelig opp. Se episode 2 og 3 før du bestemmer deg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 09:11   #60
Imogen
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
Imogen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes også at Game of Thrones er kjempebra! Jeg var litt skeptisk før vi begynte, men begge ble hekta, og vi så hele første sesong på få dager.

Jeg ble anbefalt White collar, er det noen som har sett og liker den?

Imogen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.