|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når skal deres barn gå Halloween? | |||
Lørdag 29.10 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 2,28% |
Søndag 30.10 |
7 | 3,20% |
Selve dagen: 31.10 |
161 | 73,52% |
Annet tidspunkt |
1 | 0,46% |
Ikke i det hele tatt |
45 | 20,55% |
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vet ikke, må høre med nabolagets unger eller foreldre, |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Mandag. :Halloweensvett: (Spøkelsestogtur i redwoodskogen fredag kveld, Halloweenparade etellerannet sted på lørdag formiddag, Halloweendans på skolen på lørdag kveld, søndag dukker det sikkert opp noe, mandag skal de på pumpkin patch med skolen på formiddagen, gå trick or treat i butikkene i sentrum på tidlig ettermiddag og halloweenfest hos venner med trick or treat på kvelden.)
![]() |
#47 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Nå er mine to for små til å gå Trick or Treat, men hadde de vært gamle nok hadde det vært på mandagen de gikk.
![]() |
#48 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Når vi snakker om tidspunkter - når på kvelden går de? Her har vi et lite drama på gang, på grunn av kræsj med fritidsaktivitet fra 19-20.
![]() |
#49 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Hos oss så starter de å gå sånn 17.30-18, etter at det har blitt mørkt. Starter de senere så er det så mange som har gått at da er det tomt mange steder. Vi har også fritidsaktiviteter den dagen, men minste og største får velge selv om de vil gå på det eller ikke. Mellomste tulla rekker det uansett siden hun er ferdig til kl. 17. De får velge siden største har bursdag den dagen også så vi skal feire det litt også bare oss i familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
Eh, nei.
![]() |
#51 |
Bare sær
Ah - megaargument!
![]() |
#53 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Halloween er 31.10 og da går man selvsagt den dagen. En slik grusom tradisjon må for all del ikke dras utover i tid.
![]() |
#54 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ikke glem Pumkin Carving Party soendag ettermiddag etter at vi har bakt pumpkin-kjeks.
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
![]() |
#56 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi skal ha Halloween/bursdagsfest på lørdag, men da skal vi ikke gå knask og knep. Dersom mine ikke sier noe selv blir det ikke noe. Hvis de selv kommer på det går vi kanskje en liten tur på mandag, men tviler på det.
![]() |
#57 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Jeg har hele tiden sagt at ungene kun får gå på den egentlige dagen, men nå opplever jeg at venninnene til de to yngste slettes ikke skal gå på mandag. De skal ut på lørdag alle sammen. Dette har resultert i to svært ulykkelige småjenter i mitt hus. De har virkelig gledet seg til å gå dette året for det er første gang de får lov.
![]() |
#58 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Mine barn går ikke knask eller knep, ingen av dem som har mast om det og så lenge de ikke gjør det, så legger ikke jeg opp til noe - de må jo kjøres fra hus til hus pga lange avstander her.
![]() |
#59 |
Står på egne ben
Det skader jo ikke å gå for dem på lørdag, men da får du forklare dem at de må ikke bli skuffet når det vil være mange dører de ikke får gotteri. Vi deler kun ut gotter i på mandagen. Nå har vi full bursdagshelg med familiebursdag på lørdag og Halloweenfest på søndag, så skulle det dukke opp noen så er det ikke umulig at det er noe kjærligheter til overs eller noe sånt heller. Får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
På vei
For å sette det litt på spissen: Jeg forstår ærlig talt ikke de foreldrene som lar ungene gå og tigge godteri på dørene til folk en hvilken som helst lørdag eller søndag. I mine øyne hjelper det ikke at det er Halloween en av de påfølgende dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|