Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når skal deres barn gå Halloween?
Lørdag 29.10 5 2,28%
Søndag 30.10 7 3,20%
Selve dagen: 31.10 161 73,52%
Annet tidspunkt 1 0,46%
Ikke i det hele tatt 45 20,55%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-11, 21:27   #41
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?

Mandag.

Gammel 25-10-11, 21:39   #42
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke, må høre med nabolagets unger eller foreldre,
der vi bodde før gikk de den nærmeste søndagen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 21:43   #43
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mandag! Ingen får snop her andre dager en mandag heller :kjip og prinsippfast:

Gammel 25-10-11, 22:24   #44
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mandag. :Halloweensvett: (Spøkelsestogtur i redwoodskogen fredag kveld, Halloweenparade etellerannet sted på lørdag formiddag, Halloweendans på skolen på lørdag kveld, søndag dukker det sikkert opp noe, mandag skal de på pumpkin patch med skolen på formiddagen, gå trick or treat i butikkene i sentrum på tidlig ettermiddag og halloweenfest hos venner med trick or treat på kvelden.)

Gammel 25-10-11, 22:35   #45
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tar Halloween på alvor skjønner jeg, Acsa.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 00:05   #46
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mandag.

Gammel 26-10-11, 00:10   #47
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Nå er mine to for små til å gå Trick or Treat, men hadde de vært gamle nok hadde det vært på mandagen de gikk.

Men jeg skal da være forberedt i helgen også, men ingen gresskarlykter eller andre ting blir hengt ut før mandag altså. (her tar vi imot godtesugne troll uansett)

Gammel 26-10-11, 15:21   #48
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi snakker om tidspunkter - når på kvelden går de? Her har vi et lite drama på gang, på grunn av kræsj med fritidsaktivitet fra 19-20.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:29   #49
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss så starter de å gå sånn 17.30-18, etter at det har blitt mørkt. Starter de senere så er det så mange som har gått at da er det tomt mange steder. Vi har også fritidsaktiviteter den dagen, men minste og største får velge selv om de vil gå på det eller ikke. Mellomste tulla rekker det uansett siden hun er ferdig til kl. 17. De får velge siden største har bursdag den dagen også så vi skal feire det litt også bare oss i familien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:36   #50
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror ikke han skal gå i det hele tatt, men litt på sidelinjen: heter det virkelig "gå Halloween"?

Eh, nei. Det gjør det sikkert ikke.

Gammel 26-10-11, 15:38   #51
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hos oss så starter de å gå sånn 17.30-18, etter at det har blitt mørkt. Starter de senere så er det så mange som har gått at da er det tomt mange steder.

Ah - megaargument!

Hun fikk velge bursdagsbowling med venninne denne mandagen, og lovte da samtidig å gå på trening neste mandag, og det er mest venninnen som er misfornøyd (hun trener samtidig, og de skal gå sammen).

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:01   #52
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Mine får overhodet ikke gå Halloween andre dager enn 31.oktober.

Samme her.

Og alle i bygda gjør det samme, ingen får noe om de kommer en annen dag.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:02   #53
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Halloween er 31.10 og da går man selvsagt den dagen. En slik grusom tradisjon må for all del ikke dras utover i tid.

Gammel 26-10-11, 19:11   #54
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Mandag. :Halloweensvett: (Spøkelsestogtur i redwoodskogen fredag kveld, Halloweenparade etellerannet sted på lørdag formiddag, Halloweendans på skolen på lørdag kveld, søndag dukker det sikkert opp noe, mandag skal de på pumpkin patch med skolen på formiddagen, gå trick or treat i butikkene i sentrum på tidlig ettermiddag og halloweenfest hos venner med trick or treat på kvelden.)

Ikke glem Pumkin Carving Party soendag ettermiddag etter at vi har bakt pumpkin-kjeks.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 20:55   #55
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Om han skal gå blir det selvsagt på mandag.

Samme her.

Deler ikke ut snavvel hele helgen nei...

Gammel 27-10-11, 07:55   #56
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ha Halloween/bursdagsfest på lørdag, men da skal vi ikke gå knask og knep. Dersom mine ikke sier noe selv blir det ikke noe. Hvis de selv kommer på det går vi kanskje en liten tur på mandag, men tviler på det.

Gammel 27-10-11, 08:11   #57
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hele tiden sagt at ungene kun får gå på den egentlige dagen, men nå opplever jeg at venninnene til de to yngste slettes ikke skal gå på mandag. De skal ut på lørdag alle sammen. Dette har resultert i to svært ulykkelige småjenter i mitt hus. De har virkelig gledet seg til å gå dette året for det er første gang de får lov.

Jeg tror ikke jeg har hjerte til å se på denne lidelsen av sorg......

Gammel 27-10-11, 09:06   #58
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Mine barn går ikke knask eller knep, ingen av dem som har mast om det og så lenge de ikke gjør det, så legger ikke jeg opp til noe - de må jo kjøres fra hus til hus pga lange avstander her.

Gammel 27-10-11, 09:29   #59
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har hele tiden sagt at ungene kun får gå på den egentlige dagen, men nå opplever jeg at venninnene til de to yngste slettes ikke skal gå på mandag. De skal ut på lørdag alle sammen. Dette har resultert i to svært ulykkelige småjenter i mitt hus. De har virkelig gledet seg til å gå dette året for det er første gang de får lov.

Det skader jo ikke å gå for dem på lørdag, men da får du forklare dem at de må ikke bli skuffet når det vil være mange dører de ikke får gotteri. Vi deler kun ut gotter i på mandagen. Nå har vi full bursdagshelg med familiebursdag på lørdag og Halloweenfest på søndag, så skulle det dukke opp noen så er det ikke umulig at det er noe kjærligheter til overs eller noe sånt heller. Får se.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:17   #60
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

For å sette det litt på spissen: Jeg forstår ærlig talt ikke de foreldrene som lar ungene gå og tigge godteri på dørene til folk en hvilken som helst lørdag eller søndag. I mine øyne hjelper det ikke at det er Halloween en av de påfølgende dagene.

Jeg tenker også at ganske mange ikke er så veldig begeistret for denne skikken, og de blir helt sikkert ikke mer begeistret om det kommer unger og tigger godteri flere dager.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.