|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Synes det er fint med innpakning der man ser at giver har lagt litt arbeid i det. Blir absolutt ikke sur! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?
Jeg personlig brukte ofte mye tid på innpakningen da jeg var student og ikke hadde råd til å legge all verdens med penger i gaven. (Jeg ser at folk antyder at innpakningen kanskje koster mer enn papiret, men innpakkning er generelt sett veldig billig. Ofte holder det med feks en kopimaskin for å lage skikkelig kule pakker.)
Yngste jenta mi kunne ha funnet på å blitt det.
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Forresten så får jeg veldig fine pakker av broren min. Han tar gjerne en plastpose, kanskje litt hyssing og skriver med sprittusj på. Med store, litt skeive bokstaver. Han synes pakker er litt flaut og klamt å få og gi, og forsøker å fremvise en veldig nonchalant og tøff holdning til det hele. Han kjøper dog alltid akkurat det vi ønsker oss mest av alt. Kule, barske storebroren min lager også de aller fineste pakkene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker det.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er fint. Men det føles litt, tja, unødvendig?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er bortkastet med slik innpakning til f.eks julefeiring med familien og et juletre som nesten svelges opp i gavehaugen. Så spesiell innpakning får ikke tid til å bli beundret. Det er så mange pakker som skal åpnes. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Der er jeg også. Dette er en av de tingene jeg virkelig aldri har vurdert som er problemstilling før jeg havnet på forum. Alt folk gidder å bli fornærmet over, altså!
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg elsker å legge flid i innpakning av gaver. Koselig å få, koselig å gi.
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker å gjøre meg litt flid når jeg pakker inn, men jeg er langt fra klar til å kjøpe en egen bok om emnet! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Det har jeg faktisk ALDRI tenkt på. For de gavene som er mest "pimpet" fra meg er stortsett de hjemmelagde gavene fra meg... Hva slags innpakning kvalifiserer hjemmelagde gaver til?
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Nei, jeg tuller ikke, og det var da voldsomt til oppstyr for en, etter min mening, uskyldig innrømmelse. Nei, jeg blir ikke veldig lei meg (faktisk ikke lei meg i det hele tatt), og jeg gir selvsagt alltid uttrykk for at jeg blir glad for alle gaver. Men jeg er altså såpass "snobbete" at jeg i et øyeblikks svakhet får forhåpninger om at en svært forseggjort og spesiell innpakning skjuler en spesielt hyggelig (og det er ikke det samme som dyr!) gave. Jeg er forresten lett å begeistre når det gjelder gaver, selv om man sikkert ikke skulle tro det etter min uhyrlige uttalelse. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg skjønner godt hva du mener, og synes ikke det var uhyrlig eller snobbete i det hele tatt. Hvis folk har brukt 30 minutter på å pakke inn gaven min, forventer jeg at de har brukt mer enn 30 sek. på å kjøpe/planlegge gaven. Det har ingenting med snobberi eller pris å gjøre, (jeg er ikke veldig opptatt av gaver, egentlig) men jeg hadde blitt overrasket (ikke lei meg, sur eller fornærmet) over at den fancysmansy innpakkede gaven "bare" inneholdt en trusepakke. Med mindre det var truser fra Netty eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg tenker omvendt. Dersom gaven ikke er så hinnsides gjennomtenkt og dyr og personlig kan man heve det litt ved å pakke pent og gjennomført inn. Jeg ville blitt mer glad for trusene fra Cubus hvis de var pakket inn i rosa silkepapir. Fordi totalopplevelsen ble bedre, ikke fordi trusene ble finere.
|
|
|
#19 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er koselig å få slike pakker. Trenger ikke være brukt dyrt papir. Det er utrolig hvor mye lekkert noen kreative kan få ut av gråpapir og hyssing mm. Selv er jeg ikke så flink. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
![]() |
|
|