Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 09:50   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Skikkelig god idé, Pepper.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 10:00   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha sex i fallskjerm?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 10:04   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ha sex i fallskjerm?

Det er det vel noen som har gjort allerede?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 10:09   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er det vel noen som har gjort allerede?

Hvis utgangspunktet er en tattis, så er neppe kravet til originalitet at det aldri må ha vært gjort før.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 22:20   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer nok aldri til å ta tatovering, men om jeg skulle hadde det blitt en liten, redd elefant løpende i full fart opp mot trusekanten og bort fra ....

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 22:56   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du er akkurat typen til å ha to middels store vinger på ryggen. Min taksering er en fugl på høyre skulder, jeg har vurdert å utvide den med en sol i bakgrunnen. Kanskje 40 års gave til meg selv?

Gammel 29-10-11, 23:26   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en liggende her.... jeg bestilte meg time i sommer, men feiget ut.
Men jeg satser på at jeg har stirret nok på denne til neste sommer slik at motet er bedre da. Det blir en kombinasjon av disse, men noen justeringer tenker jeg. Jeg skal ha en ranke som går rundt hele foten og ned mot tærne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg flower-ankle-tattoos.jpg (27,4 KB, 268 visninger)
Filtype: jpg foot-tattoo-designs-for-girls-picture-691.jpg (55,3 KB, 266 visninger)
Gammel 30-10-11, 10:26   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ta en tatovering til, sannsynligvis ila året hvis jeg finner noen som kan tegne den og bare jeg klarer å bestemme meg for plassering; alternativene er nederst på leggen eller på innsiden av underarmen. Det jeg ser for meg er en slags "ranke" med tre blomstre på samt initialene til meg selv og begge ungene i midten av hver sin blomst. Størrelse og farger er fortsatt noe svevende, men blåtoner er nokså sannsynlig.

Gammel 30-10-11, 11:03   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har styrt unna tatoveringer til nå, mest av forfengelighet og redsel for å gjøre noe jeg kan komme til å angre bittert på, men jeg synes likevel at enkelte "typete" tatoveringer er stilige. Dersom jeg noen gang finner på å tatovere meg, blir det helst for å bli litt mer "gøy", og kommer til å plassere den et sted hvor den ikke forsvinner eller sægger for mye inn i alderdommen (om slike steder finnes ).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:19   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det siste året har jeg vært endel i basseng, blant annet fire uker på et rehabiliteringssenter. (Nei, ikke rus-rehab hvis noen trodde det). Der følte jeg meg faktisk mer spesiell UTEN en eneste tatovering. Omtrent hvert eneste menneske mellom 20 og 60 hadde jo dekorert seg både her og der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:43   #11
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Hva skal jeg finne på da, som har åtte tattoveringer? :nærmer meg 40: Tattovere puppene, kanskje, for å skjule de gamle, slappe, tidligere ammepuppene?

Kunne dette vært noe?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:39   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ikke ha tattovering, synes ikke det er fint i det hele tatt. Men hvis jeg måtte ha en, ville jeg hatt denne:

Gammel 31-10-11, 14:18   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HVis jeg skulle hatt en tattis, så skulle det ikke være en liten fisetattis som kan forveksles med skitt på avstand. Hå, nei! Jeg skulle hatt en diger svart panter på ryggen eller på armen.

Gammel 30-10-11, 11:47   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bildet av deg selv som krysser mållinjen på NY Marathon?

Neida, men bare halvveis tull. Noe med maraton? En innfløkt greie for hvert helmaraton, som du bygger på etter hvert som du samler?

(Føkk, det vil jeg ha. Dummedumme knær. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:48   #15
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tre, nå jobber jeg med å designe en sleeve. Planen er å få den på til sommeren.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:07   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig syns jeg tatoveringer skal være mest dekorative, også kan symbolikken komme i andre rekke. Spesielt på store tatoveringer som skal synes godt. Og det syns jeg også at de skal.

Jeg ser ikke noe galt i å tatovere seg første gang når man er førti, faktisk kan det være en fordel, hvis det innebærer at man har brukt alle årene frem til da til å tenke ut hva man faktisk vil ha. Det er mote i tatoveringer også, så det lønner seg jo å være ganske etablert i egen stil før man bestemmer seg. Jeg ser for meg endel partysvensker med perfekte sleeves i en alder av 22 kommer til å bli rimelig lei etterhvert.

Hvis du virkelig vil ha en tatovering, go for it! Men jeg ville ikke latt innspill fra internettet innvirke på avgjørelsen, jeg syns det vitner om at det egentlig ikke er helt gjennomtenkt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:58   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men jeg ville ikke latt innspill fra internettet innvirke på avgjørelsen, jeg syns det vitner om at det egentlig ikke er helt gjennomtenkt.

Jeg kan 100% bekrefte at det IKKE er helt gjennomtenkt (enda).

Men det blir uansett ikke innspillene herfra som avgjør ja eller nei. Kanskje jeg får noen ideer og tanker her rundt eventuelt motiv, kanskje ikke. (Candy sin ide om noe rundt løping var bra!).

Men jeg syns også at dekor skal være hovedgreia - grunnen til at jeg liker (noen) tatoveringer er at jeg syns det er veldig, veldig pent. Men motivet er ikke helt uten betydning likevel. Det skal være noe som er MEG. Akkurat derfor tror jeg at jeg ikke vil ha noe fra barn, mann eller mamma () der, men noe JEG liker, noe som bare handler om meg. Den skulle vært helt min egen.

Og så skal jeg tenke lenge nok på det til at jeg føler meg trygg på at jeg ikke har funnet en motedille og tror at det er min egen smak, eller hva man skal si. Jeg så for eksempel noen kjempefine blomstertatoveringer, men ut fra hyppigheten ser det ut til at det er den nye tribal-greia.

Kanskje til 45-årsdagen!

Gammel 31-10-11, 12:05   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg hadde valgt en slik, plassert på overkroppen under klærne:

med undertekst: organdonor.

Gammel 31-10-11, 11:08   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah er så smart!

Gammel 31-10-11, 11:08   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.