|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver til folk "som har alt"Gå på glitter og kjøp noen gigantiske øredobber med tilhørende kjede.
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gaver til folk "som har alt"En kurv full av sukrin da! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Hva med å begynne å kjøpe årets Mummikrus til dem, og gjenta hvert år til de har en fin samling.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Hører ikke jenter i den alderen til en generasjon som i tillegg til å være freshe og pene på byen er veldig glade i å kose seg med te, varme tepper, bustete hår og joggebukse? Hva med et par gode ullsokker? |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Filmer. |
|
|
|
#8 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Gaver til folk "som har alt"Er det julegaver?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver til folk "som har alt"Har dere kremmerhuset eller black design i nærheten så kan jo du kjøpe noe der inne. Er masse der som undommer liker. Noen lys kanskje så de kan pynte rommet med.
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Gaver til folk "som har alt"Vi gir alltid kinogavekort til folk i den kategorien. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Einsam
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Smykker som er "in" bør falle i smak hos den type unge jenter. Mange bruker jo nå litt brede armbånd, med litt bling i, ganske iøyenfallende, selv om de også er nøytrale. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gaver til folk "som har alt"En geit!
|
|
|
#14 |
|
Bare sær
Sv: Gaver til folk "som har alt"Niesen min ønsker seg The hummingbird bakery kokeboken.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver til folk "som har alt"Strikker du så kan du jo strikke votter eller ullsokker til dem alle sammen. Jeg kjenner veldig mange som elsker å få hjemmestrikkede ting. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gaver til folk "som har alt"Jeg har en søster med lite penger, som har massevis av millionærvenninner. De er nok i samme kategori her -veldig opptatte av klær, sminke osv, og med råd til å kjøpe alt mulig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Jeg var inne i en fin gavebutikk på storesenteret i går, og kikket litt. Og der fant jeg en del fin julepynt til å henge opp. Helt enkle ting, ikke for store, og ikke glorete. Det må vel være noe for jenter som er i ferd med å etablere seg. Og jeg fant noen kule marmelader som kunne vært noe for mor. Ev. en sånn pappvinskjuler i metall. Den var faktisk ganske kul. Vel, vi får se ... Men mange gode tips her inne, jeg er litt mindre panisk med tanken på gaveinnkjøpene nå.
|
|
|
#19 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Gaver til folk "som har alt"Dersom dei er ute og i aktivitet i løpet av vinteren, kan kanskje ullundertøysett vere tingen? Gmax på nett har sett på tilbod no, 50% merinoull, 50% kunststoff. Fukttransporterande og varmt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Gaver til folk "som har alt"Jeg har en mamma som har alt, og hennes gave-regler er at det skal være noe som kan spises, noe som kan oppleves eller noe som er hjemmelaget. Eller veldedighet. |
|
|
|
![]() |
|
|