|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtJeg liker endel av det Valen gjør som komiker, men "sangkarrieren" hans er ikke min greie.
![]() |
#43 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låt
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtJeg gremmes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtJeg kan ikke fordra Valen. Blir rett og slett dårlig av humoren hans og gremmes over hans sans for overbrunet tryne og overbleket hår. Og i lys av det føler jeg at jeg må hate alt han gjør. Joda, musikken var kjedelig, men det synes jeg om alle som synger i samme "sjanger", og videoen var en smule amatørmessig. Men jeg kan godt forstå om amerikanerne kommer til å like den.
![]() |
#46 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtJoda, sangen er klein og Valen er ikke spesielt god til å synge, men det morsomste syns jeg er at han faktisk ser seg selv som "helten" med stor H. Dama er modellvakker, alt er luksus og glamour, mens helten er lav, solariumsbrun og helt ordinær. Hysterisk festlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtDette er en video jeg ville elsket hvis jeg var 14 og hadde kjærlighetssorg. Så sterk historie og trist slutt. Men jeg synes ikke han synger så bra. Han presser stemmen på en mindre pen måte. |
![]() |
![]() |
#48 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtAi, flaut. Jeg holdt ut gjennom første halvdel, men klarte ikke mer når de dramatiske snakkesekvensene kom. Enig i Meatloaf-sammenlikningen (det filmatiske, ikke stemmen) over her. Likte ikke slikt som fjortis, og liker det ikke nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtEg kjenner at eg treng meir tid på meg før eg trykker play på den linken der altså. Utfrå responsen her, er dette ein video ein må psyke seg opp for å sjå!
![]() |
#52 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtDet jeg kanskje syns er mest pinlig, er at han har brukt enorme mengder penger på dette. Ray Kay og Vinnie Jones er jo ikke akkurat billig, også kommer han opp med et så dårlig resultat. Jeg mener, se på slosskampen mellom Kristian-helt og Vinnie? Kåmm ånn! Det ser ut som skoleteater! Han har tydeligvis også betalt Ray Kay såpass mye at han har fått gjennomslag for alle sine egne dårlige ideer, også har Ray Kay bare filmet det.
![]() |
#53 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kristian Valens nye video/låtSidespor, men viktig sådan: Jeg kan virkelig ikke fordra den sveisen Valen har, hvor håret dras fremover på sidene. Det hadde Chuck Bass i første sesong av Gossip Girl også. Det ser så skittent og udelikat ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|