|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg er ikke redd for edderkopper og sånn, så det hadde gått greit. Da jeg var alene i sommerhuset i forbindelse med jobb tidligere i høst, var det mus i veggene på soverommet. Det likte jeg ikke. Og da jeg skulle ta av sengetøyet på sengen til pøbelprinsessen i det samme sommerhuset, spratt det to mus frem fra under dynen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaVi var paa ferie paa Bali og hadde lagt oss. "Det kravlet noe over meg", sa jeg til mannen min. "Neida", sa han. Da reiste jeg meg opp i sengen og saa en diiiger sort kakelakk som kravlet bortover paa sengen. Den forsvant ned paa gulvet og borte vekk var den. Ikke mye soving paa meg den natten, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i senga |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Kveldsbesøk i senga
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg fikk en gang besøk av en katt da jeg var på Kreta. Det var egentlig ganske ekkelt. For den ville ikke gå ut og jeg ville ikke ta i den. Og så tok det veldig lang tid fra jeg skjønte at det var "noe" der til jeg skjønte at det bare var en katt.
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaKOm på en annen edderkopphistirie. Jeg våknet etter en natts søvn og lå på ryggen. Hadde ikke linsene på, så jeg så ikke så godt på nært hold. Syntes jeg skimtet noe mørkt over hodet mitt, men klarte ikke se hva det var. Da jeg hevet hodet og fikk litt fokus, viste det seg at det var en tykk edderkopp som hang i en tråd fra taket. Den nærmest kræsjet med ansiktet mitt. Skal love dere at den føk i rekordfart ut vinduet og har sikkert selv fortalt historien til sine edderkoppbarnebarn.
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaRamses: det høres ut som edderkoppene vi har på utsiden på jobben, de er gigasvære. Så selv om det er badstu der om sommeren så harjeg ikke vinduet mitt oppe altså
![]() |
![]() |
#9 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaFobi for edderkopper her, så orket ikke lese alle svarene. Men ja, jeg har opplevd det, og FRIKER ut av sånt.
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldsbesøk i senga |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|