Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere glemt på taket av bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 22:26   #41
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

En mobil.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:31   #42
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke glemt noe selv,men det var en gang i min ungdom,da jeg var sjåfør på en fest,hvor det ble satt igjen en ølflaske på biltaket. Mener å huske at den faktisk ikke falt av,men at det ble oppdaget at den sto der.
Flirer av Inagh sin historie jeg også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:32   #43
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Inagh:

Mannen presterte å legge klokka si på taket, den han hadde fått i morgengave i bryllupet vårt uka før. Den fant vi aldri igjen.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 00:38   #44
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Ski skal jo i grunnen være på biltaket under frakt, men det kan være lurt å feste dem på et vis.
Det ble en dyr skitur da vi oppdaget skia var borte da vi parkerte bilen i garasjen.

Ellers har mannen kjørt med lommeboka på taket. Da han skulle betale på båten skjønte han at den var borte. Heldigvis for ham hadde naboen sett lommeboka på veien, og tok den med seg. Han skulle på samme fotballkamp, og var derfor på samme båt. Flaks kaller man det.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 06:26   #45
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Lommebok, lettrømme, nøkkelknippe, kaffekrus, barnemeny fra mcdonalds, en liter melk, mobiltelefon, stangselleri og vanter. Og sikkert mer som jeg har fortrengt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 06:38   #46
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Noen andre hadde lånt verktøy av oss, og satt det på taket. :grmph: Jeg er så liten/vi har så stor bil at jeg ikke la merke til det, før jeg hørte en skrapelyd, og et dunk i en bratt oppoverbakke, og måtte sjekke hva det var ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 07:21   #47
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg når egentlig ikke opp til biltaket - en fordel ved å være lav - ellers hadde jeg garantert glemt masse der oppe.
Men en gang har jeg likevel gjort det, og det var Utdanningsforbundets almanakk - full av info om elevene. Jeg mistet den i området hvor elevene bor. HELDIGVIS var det en gammel mann som fant den, og som ringte meg og jeg fikk den tilbake. Det skjer ikke igjen, nå passer jeg på som en smed.

Aner ikke hva jeg hadde gjort på biltaket den dagen, for jeg må åpne bildøra og stå i "dørkarmen" for å nå opp, og da må jeg jo holde meg fast. Unaturlig å ta med seg almanakken på den ferden, liksom.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 08:52   #48
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting, for eg set ikkje ting på taket.

Men eg har kjørt rundt med eit julatre på sida av bilen. Skikkeleg dårleg til å knyta visst.

Eg kom køyrande ein morgon på forkjørsveg, og det kom ein bil frå venstre. Naturleg nok bremsa han opp og skulle sleppa meg ut først. Fram frå sida av skiboksen kom det ein kaffikopp, som i stille og roleg bue passerte over panseret og endte sine dagar i asfalten. Etter ansiktsuttrykket og døma, hadde føraren gleda seg stort til den kaffien. Eg vurderte eit lite augeblink om eg skulle tipsa han om uknuslege termokoppar, men fann ut at det var verkeleg å gni det inn.

Gammel 10-11-11, 09:14   #49
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Inagh, for en historie.

Jeg putter aldri noe på biltaket, kan hende det har noe med høyden min å gjøre.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 10:15   #50
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kun glemt lommeboka mi. Det var en kombinert filofax/lommebok og inneholdt livet mitt. Kjørte fra byen og til øya over 3 bruer før jeg endelig oppfatta at folka i bilen bak veiva og pekte på biltaket mitt. Der lå den jammen på samme sted som jeg la den fra meg.

Gammel 10-11-11, 10:59   #51
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Et fotoapparat. Det var kjipt!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:07   #52
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaffekrus.... Trenger jeg å si mer?..

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:19   #53
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har enda til gode å sette fra meg noe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:20   #54
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har såpass høyt biltak at jeg ikke legger noe som helst på taken, men derimot har jeg klart å glemme igjen et vognunderstell bak bilen. Klikket bare av babysetet og satte minsten i bilen og kjørte. Greit nok hvis jeg hadde kommet på det med en gang, men nei da. Dette var på en fredag og søndag ettermiddag kom jeg på det. Kjørte nå en runde å leitet etter det, men kunne aldri tenke meg at et vognunderstell hadde overlevt en lørdagskveld på byen med mye feststemte mennesker rundt seg. Mandag morgen tok jeg en runde i butikkene der jeg parkerte, og jammen meg så hadde den ene butikken tatt understellet inn i butikken når de så jeg kjørte fra det. Ammetåke delux.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 13:03   #55
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Et par aerobicsko og veska mi. Det var ca 20 år mellom, da... Begge forsvant og kom tilrette, heldigvis - ærlige finnere.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:13   #56
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mobil en gang og lommebok den andre. Begge gangene så jeg gjenstanden flakse av taket i speilet, og stoppet beskjemmet med nødblinken på.

Gammel 10-11-11, 15:25   #57
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke selvgjort, men sett.. Engang jeg tok bussen, kom det en bil susende med en katt på taket! Vet ikke hvordan det gikk,- katten falt vel av etter noen svinger til vil jeg tro..

Gammel 10-11-11, 15:34   #58
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

.
Det sklei av biltaket da jeg var på vei ut på motorveien ved bensinstasjonen på Kløfta. Jeg hørte lyden, men skjønte ikke hva det var før jeg kom hjem og så at bensinluka var åpen.

Det var på bensinstasjonen på Kløfta jeg la fra meg bensinlokket på taket også. Det må være noe i lufta der, tydeligvis.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:43   #59
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En sekk grillkull.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 18:21   #60
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Colabeger fra Burger King. Og det veltet ikke!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.