|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?En mobil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Jeg har ikke glemt noe selv,men det var en gang i min ungdom,da jeg var sjåfør på en fest,hvor det ble satt igjen en ølflaske på biltaket. Mener å huske at den faktisk ikke falt av,men at det ble oppdaget at den sto der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Inagh: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ski skal jo i grunnen være på biltaket under frakt, men det kan være lurt å feste dem på et vis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Lommebok, lettrømme, nøkkelknippe, kaffekrus, barnemeny fra mcdonalds, en liter melk, mobiltelefon, stangselleri og vanter. Og sikkert mer som jeg har fortrengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Noen andre hadde lånt verktøy av oss, og satt det på taket. :grmph: Jeg er så liten/vi har så stor bil at jeg ikke la merke til det, før jeg hørte en skrapelyd, og et dunk i en bratt oppoverbakke, og måtte sjekke hva det var ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Jeg når egentlig ikke opp til biltaket - en fordel ved å være lav - ellers hadde jeg garantert glemt masse der oppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ingenting, for eg set ikkje ting på taket.
![]() |
#50 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Jeg har kun glemt lommeboka mi. Det var en kombinert filofax/lommebok og inneholdt livet mitt. Kjørte fra byen og til øya over 3 bruer før jeg endelig oppfatta at folka i bilen bak veiva og pekte på biltaket mitt. Der lå den jammen på samme sted som jeg la den fra meg.
![]() |
#51 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Et fotoapparat. Det var kjipt!
![]() |
#52 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Kaffekrus.... Trenger jeg å si mer?.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?
![]() |
#54 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Vi har såpass høyt biltak at jeg ikke legger noe som helst på taken, men derimot har jeg klart å glemme igjen et vognunderstell bak bilen. Klikket bare av babysetet og satte minsten i bilen og kjørte. Greit nok hvis jeg hadde kommet på det med en gang, men nei da. Dette var på en fredag og søndag ettermiddag kom jeg på det. Kjørte nå en runde å leitet etter det, men kunne aldri tenke meg at et vognunderstell hadde overlevt en lørdagskveld på byen med mye feststemte mennesker rundt seg. Mandag morgen tok jeg en runde i butikkene der jeg parkerte, og jammen meg så hadde den ene butikken tatt understellet inn i butikken når de så jeg kjørte fra det. Ammetåke delux. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Et par aerobicsko og veska mi. Det var ca 20 år mellom, da... Begge forsvant og kom tilrette, heldigvis - ærlige finnere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Glad
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Mobil en gang og lommebok den andre. Begge gangene så jeg gjenstanden flakse av taket i speilet, og stoppet beskjemmet med nødblinken på.
![]() |
#57 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?Ikke selvgjort, men sett.. Engang jeg tok bussen, kom det en bil susende med en katt på taket! Vet ikke hvordan det gikk,- katten falt vel av etter noen svinger til vil jeg tro..
![]() |
#58 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?
Det var på bensinstasjonen på Kløfta jeg la fra meg bensinlokket på taket også.
![]() |
#59 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?En sekk grillkull. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|