|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Ja, også ønskeliste ja.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg kom ikke i fjor, men sa ikke i fra at jeg ikke kom. Det kan jeg ikke gjøre i år heller, så jeg regner med at du syns det er greit å orge alt for meg, selv om jeg kanskje ikke kommer?
|
|
|
#3 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi er nye i år,og takker for invitasjonen og gleder oss! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg hadde tenkt at vi skulle holde oss i hippieland, men ungene savner jo norsk vinter og snø, så kanskje vi skal feire jul hos Knerten i stedet?
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer selvsagt! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Ja, vi var der i fjor, og kommer selvsagt i år også.
|
|
|
#7 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Hei Knerten! Sist redigert av Cuyahoga : 10-11-11 kl 19:26. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knertens julaftenfest 2011Agående gaver: vi har ingen spesifikke ønsker, vi har jo det meste vi trenger, men noe personlig gitt med omtanke ønsker vi jo. Regner med at du har tid til å gå i butikker? Serviset vårt trenger påfyll, du husker vel hva vi har.
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer også, alle fire. I år har vi fått to hunder fra omplassering for dyr, de er noen villstyringer og ikke så glad i katter, |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Originala
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Så generøst! Vi kommer gjerne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knertens julaftenfest 2011Så hyggelig, vi kommer selvsagt i år også. Jeg regner med at du har tatt notater under fjorårets selskap så du har god kontroll på antall og hva vi ønsker av mat og annen tilrettelegging. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
nju nja njo
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi takker for invitasjonen og kommer gjerne i år også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
lykkelig
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg noterer meg det vesentligste ved hver og en av dere fortløpende her og listen blir lagt ut plutselig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Knertens julaftenfest 2011
Her så jeg for meg Busys mamma og tenker at selvsagt spiser hun med sølvbestikk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
No probs! Både mannen og jeg er rause mennesker og vi har god erfaring med å pynte nabohus som står tomme. Bare sørg for å ta med lange nok stiger og nok strømtrommler. Kan anbefale de blinkende lyssøylene som selges i ulike farger. Vi brukte røde, grønne, blå, hvite og gule lys, veldig effektfullt. Disse kan man forme i bokstaver, blinker veldig og har ett skarpt godt lys, man ser de faktisk flere hundre meter unna.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her må jeg bidra. Hva med de "flotte" nissene som står på taket og tisser? De høres ut som om de passer hos din venninne. I neonfarger, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utendørspynting - I'm in!
|
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer, meg, mannen og to barn! Siden vi bor midlertidig hos svigers må jo selvfølgelig de bli med, likeså deres nabo/venninne som er ensom. Så tar vi også med svogers som uansett skulle feire sammen oss, de er bare tre stykker, datteren trenger spesialbehandling på mat, men har du smeltet smør og spaghetti går det fint. Så tar vi med en singel alenemorvenninne av meg og datteren hennes, for hun har ikke lyst til å feire julaften med sin mor og stefar som er så slitsomme. Men kanskje de også blir med, for de kan bli fornærmet. Jah, jeg lurer på om vi ikke skal ha med oss naboene i nyhuset vårt, det blir så koselig å bli bedre kjent og da vil de sikkert ha med seg både datter og sønn med familie. De virker veldig hyggelige altså. Vi har noen snekkere fra et annet land jobbende hos oss, så jeg synes ikke de kan sitte alene på julaften i Norge, så de tar vi med i samme slengen. Sier ifra hvis vi kommer på flere.
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg har vært med hvert år, må jeg søke da? Men tror jeg kommer alene.Mann får plages med ungene, i fjor til jul ble jeg kjempe syk av alt stresset,å huske på ungene,pakkene og alt sånt . leddenee mine tålte ikke jula.
|
|
|
|
#20 |
|
En Som Trener
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Åååh, trodde aldri invitasjonen skulle komme! Vi er ditchet av de vi pleier å feire jul med i år, så det blir bare oss 5, men siden ingen vil feire med oss, kan du jo kanskje tenke deg at vi ikke er så lystig lag da!?
|
![]() |
|
|