|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
can-jur
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Ja, også ønskeliste ja.
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg kom ikke i fjor, men sa ikke i fra at jeg ikke kom. Det kan jeg ikke gjøre i år heller, så jeg regner med at du syns det er greit å orge alt for meg, selv om jeg kanskje ikke kommer?
![]() |
#43 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi er nye i år,og takker for invitasjonen og gleder oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Audacious
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg hadde tenkt at vi skulle holde oss i hippieland, men ungene savner jo norsk vinter og snø, så kanskje vi skal feire jul hos Knerten i stedet?
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer selvsagt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Ja, vi var der i fjor, og kommer selvsagt i år også.
![]() |
#47 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer også, alle fire. I år har vi fått to hunder fra omplassering for dyr, de er noen villstyringer og ikke så glad i katter, |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Hei Knerten! Sist redigert av Cuyahoga : 10-11-11 kl 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Agående gaver: vi har ingen spesifikke ønsker, vi har jo det meste vi trenger, men noe personlig gitt med omtanke ønsker vi jo. Regner med at du har tid til å gå i butikker? Serviset vårt trenger påfyll, du husker vel hva vi har.
![]() |
#50 |
Originala
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Så generøst! Vi kommer gjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Så hyggelig, vi kommer selvsagt i år også. Jeg regner med at du har tatt notater under fjorårets selskap så du har god kontroll på antall og hva vi ønsker av mat og annen tilrettelegging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi takker for invitasjonen og kommer gjerne i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
lykkelig
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg noterer meg det vesentligste ved hver og en av dere fortløpende her og listen blir lagt ut plutselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011
Her så jeg for meg Busys mamma og tenker at selvsagt spiser hun med sølvbestikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg har vært med hvert år, må jeg søke da? Men tror jeg kommer alene.Mann får plages med ungene, i fjor til jul ble jeg kjempe syk av alt stresset,å huske på ungene,pakkene og alt sånt . leddenee mine tålte ikke jula.
![]() |
#56 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Åååh, trodde aldri invitasjonen skulle komme! Vi er ditchet av de vi pleier å feire jul med i år, så det blir bare oss 5, men siden ingen vil feire med oss, kan du jo kanskje tenke deg at vi ikke er så lystig lag da!?
![]() |
#57 |
maler
|
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Så deilig med invitasjon til juleselskap |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi vil gjerne komme.
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knertens julaftenfest 2011Legger inn en søknad om å få komme på julaftenfesten din i år. Det ser ikke ut til at listene og foringene på den nye stua vil være på plass innen julen ringes inn, så da er det like greit å flytte selskapet til noen som er litt mer effektive og organiserte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|