|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?De siste årene har julebordet vårt vært på hotell i Åre. Julebuffet og overnatting for ansatte med følge
|
|
|
#42 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Jeg jobber på en skole, og her betaler man 200 kroner for å melde seg på julebordet - det inkluderer mat, drikke ordner man selv. Julebordet er i innleid lokale, mener det er roklubben i år. I tillegg så har vi en julelunsj på avdelinga, som vi selvsagt også betaler selv. Men på tross av lite glam og høy spleisefaktor så har vi det veldig kjekt |
|
|
|
|
|
#44 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi skal først ha kick-off hele dagen og så er det julebord på kvelden. Jeg har ikke vært med her før så det blir spennende. I år har jeg booket inn på hotell med en kollega da det var myyye billigere enn å ta taxi hjem. Vi får billig hotell gjennom jobben.
|
|
|
#45 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Hos oss er det en eller annen plass hvor man kan spise, vi betaler selv. I fjor var det uten partner, i år med. Jeg skal ikke.
|
|
|
|
#46 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?
Oh yes!
|
|
|
#47 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi er bare to ansatte i Oslo, så vi får være med svenskene. Med andre ord - julebord i Stockhom med fly og hotell. Siden jeg er ny, har jeg ikke vært med før, så det blir spennende.
|
|
|
#48 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?
Jøss, ikke verst!
|
|
|
#49 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Jeg jobber på universitet og det er tre julebord som arrangeres, en i regi av fakultetet, en i regi av instituttet og en i regi av forskningsgruppa. De to første er tradisjonelle hotellmiddager, den siste er hjemme hos lederen av forskningsgruppa. Jeg pleier å være med på instituttet og forskningsgruppa sine, men i år skal instituttet ha julebord samme dagen som snuppa har bursdag så da utgår det. Liker de små og intime julebordene best også, og det er alltid koselig å være sosial med forskningsgruppa. Men det er dårlig med donger der da.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi var på helgetur før i høst. Uten følge. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
En som trener
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har hyggelig julebord med avdelingen (med liten egenandel), julelunsj med seksjonen, julelunsj og nyttårsball (litt større egenandel) for hele bedriften. Bill.mrk. Staten. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har enten vært hjemme hos noen av de ansatte med mat og drikke, eller ute på en liten intim restaurant(vi er ikke så mange, 17-18 stykker). Jobben betaler og vi har hatt det kjempegøy.
|
|
|
#53 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Her arrangeres intet. Jeg jobber i det offentlige. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?I år er det er første gang jeg skal på julebord på veldig veldig lenge, når det gjelder egen jobb. Vi skal på hotelltur.
|
|
|
|
#55 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har pleid å ha en førjulsmiddag en fredag i desember som 3-4 av oss jentene styrer istand i kantinen.. men i år skal vi ut på restaurant. Vi pleier å bli rundt 70-75 stykker.
|
|
|
|
#57 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?3-retters meny (ikke julemat) på fin restaurant, uten partnere. To glass vin/øl til maten, og egenbetaling for ytterligere bestillinger. Pleier å være sosialt og koselig. Ikke fyll og rølp; heldigvis! |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Det varierer, alt etter hvem som sitter i julebordkommiteen. Et år var vi på "heisatur" med danskebåten. Det var vært hyttetur ei helg, og vi har vært hjemme hos sjefen et år. I år skal vi på Wahlmans salonger, eller noe slikt. (Skal ikke påstå jeg gleder meg.)
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Jeg har aldri vært der, det er et stort greie for ganske mange enheter som jeg ikke kjenner noen fra, men det er litt subsidiert tror jeg, men mest egenbetalt, uten partner og full fest.
|
|
|
#60 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?Vi har julebord i kantina på jobben . Fullt koldtbord , julemat og dessert . må betale drikke selv . Mannen har julebord i Januar , alt dekket . |
|
|
|
![]() |
|
|