|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FerielektyreHva irriterte deg?
![]() |
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: FerielektyreSpråket! Jeg syns hun skriver dårlig, rett og slett. Og jeg har rett og slett ikke sansen for Sookie. Twilightserien syns jeg rett og slett blir litt for "dum". Og jeg syns Bella er endimensjonal. The Host har mer dybde, selv om den også er ganske lettlest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreJeg synes også dessverre at Sookie-serien er skikkelig pulp. Det har ikke hindret meg i å lese alle, da.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreNå har jeg også lastet ned alle disse Modern Witch-bøkene. Jeg er litt skeptisk, men så mange bra folk kan ikke ta feil, tenker jeg.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ferielektyre
Eg fekk god hjelp av mor mi til å bære fram mesteparten av eskene, så eg er på god veg. Men mykje av det nyaste er nå innesperra av pappesker. Men du må gjerne hjelpe meg å rydde det rommet som er fullt av bøker og garn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerielektyreMin ferielektyre har vært "Unnskyldningen" av Hanne -Vibeke Holst og "Syersken fra Madrid" av Maria Dueñas. Begge kan anbefales på det varmeste! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ingen tittel
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerielektyreJeg har så lyst til å laste ned noen bøker på iPad'en men det finnes vel ikke særlig med bøker på norsk og få tak i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
Det fine med ebøker, når du er litt svak i eit språk, er at du kan trykke på ord du ikkje skjønner å få ordforklaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ingen tittel
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det fant jeg ut av i stad da jeg lastet ned noen prøvesider av en bok. |
![]() |
![]() |
![]() |