Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vaskehjelp til julegave til min kone

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 19:15   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er ofte slik når "nyinger" drister seg til å skrive innlegg som ikke er gjennomtenkt i forhold til likestilling, politisk korrekthet og/eller de ikke har tenkt igjennom at noen kan føle seg støtt.

Ja, sånn går det når folk ikke leser Reglene før de drister seg inn hit.

Gammel 30-11-11, 19:16   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, sånn går det når folk ikke leser Reglene før de drister seg inn hit.

Gammel 30-11-11, 19:20   #43
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overskriften fikk det til å rykke litt hos meg også. Men nå hater jeg husarbeid, så tanken på at denne kona da tydeligvis i utgangspunktet er den som tar hele vaskinga i heimen (ellers ville det vel ikke vært noe poeng å gi vaskehjelp i gave til henne?) gjør meg svett.

Gammel 30-11-11, 19:33   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis jeg bodde på 78m2, hadde jeg vasket selv. Det gjør jeg forsåvidt nå også.

Jeg bor på omtrent det og har vaskehjelp. De to timene hun bruker har jeg en mengde andre ting jeg kan fylle med enn støvsuging og vask.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:47   #45
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde uttrykt stor og ekte glede over gaven, selvsagt etter at jeg hadde kjeftet ham huden full fordi han med dette vel mente at jeg ikke gjorde en grundig nok vaskejobb selv. :fnyser:

(Og ja, det er stort sett jeg som vasker hjemme hos oss, selv om det sikkert er høyst politisk ukorrekt.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:49   #46
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Til neste år skal jeg leie inn to kjekke karer som kan skifte dekk på bilene våre før snøen kommer .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 20:06   #47
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gud hjelpe meg. Dere altså.

Noen av kunne virkelig trengt å bruke litt mer tid på andre ting en dette.

Gammel 30-11-11, 20:09   #48
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sånn er det når man bor sammen med menn som kan vaske - vi får mye tid til overs .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 22:24   #49
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Sånn er det når man bor sammen med menn som kan vaske - vi får mye tid til overs .

Gammel 30-11-11, 22:37   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Gud hjelpe meg. Dere altså.

Noen av kunne virkelig trengt å bruke litt mer tid på andre ting en dette.

Tenke du på vasking? :intrisert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 22:48   #51
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde satt stor pris på om mannen bestillte en skikkelig julevaskt il jul. Tenk så mye annet fint vi kunne brukt tiden på enn å vaske gulv og do. Istedenfor å være sur og stressa fordi vi uansett ikke fikk vasket gulvet.

En skikkelig husvask sto høyt på lista over ting jeg ønsket da jeg kom hjem fra føden. I forkant av fødsel hadde ingen av oss ork eller helse til det og mens vi var på barsel hadde ingen tid.

Gammel 30-11-11, 23:07   #52
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg hadde satt stor pris på om mannen bestillte en skikkelig julevaskt il jul. Tenk så mye annet fint vi kunne brukt tiden på enn å vaske gulv og do. Istedenfor å være sur og stressa fordi vi uansett ikke fikk vasket gulvet.

En skikkelig husvask sto høyt på lista over ting jeg ønsket da jeg kom hjem fra føden. I forkant av fødsel hadde ingen av oss ork eller helse til det og mens vi var på barsel hadde ingen tid.

Jeg hadde også satt pris på om noen kunne kommet og vasket ned hos meg også. Men jeg vil ikke ha det som noen julegave fra mannen for det altså. Ikke at jeg har så høye forhåpninger rundt gaven, men vaskehjelp i julegave?

Jeg kom forresten hjem fra barsel til nyvasket hus. Og nystrøket sengetøy, sirlig oppredd. Nei, det var ikke mannen som hadde fikset det. Det var svigermor.

Gammel 30-11-11, 23:14   #53
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg hadde også satt pris på om noen kunne kommet og vasket ned hos meg også. Men jeg vil ikke ha det som noen julegave fra mannen for det altså. Ikke at jeg har så høye forhåpninger rundt gaven, men vaskehjelp i julegave?

Jeg kom forresten hjem fra barsel til nyvasket hus. Og nystrøket sengetøy, sirlig oppredd. Nei, det var ikke mannen som hadde fikset det. Det var svigermor.

Hi skriver både julegave og juleoverraskelse. Jeg har hengt meg opp i overraskelse, noe som vil bli gjort før jul. Det er ikke sikkert det ikke blir gitt en gave i tillegg.

Jeg har veldig lave forventninger til gave og hadde satt stor pris på en slik overraskelse. Jeg får få overraskelser fra mannen, så jeg hadde sett på dette som noe som gagnet hele familien.

Gammel 30-11-11, 23:15   #54
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gladelig gitt avkall på jule og bursdagsgaver i all fremtid for vaskehjelp!

Gammel 30-11-11, 23:32   #55
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde blitt snurt av å få vaskehjelp i julegave fra mannen, fordi han da hadde indirekte sagt at vasking er min jobb, ikke hans.
Men sånn utenom det hadde jeg blitt veldig glad for vaskehjelp altså.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 23:43   #56
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Litt sur, men ellers tagbar.

Denne så da ut som å kunne være på alder med din sønn? :knirk:

Ellers har jeg hatt husvask på kjøkkenet på ønskelista til jul de siste tre årene, men mannen min har sikkert spurt på et forum og fått svar som i denne tråden, så kjøkkenet er fortsatt uvasket! Ikke engang min mor har tatt hintet, hun som til og med er Renholdsleder i stort firma. Da er det vel ikke møkkete nok da, det er jo bare 7 år siden vi flyttet inn, så rundvask haster vel ikke enda!?

Gammel 01-12-11, 00:10   #57
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hadde mannen min gitt meg det så hadde jeg blitt stresset. Samme om han fikk det av meg. Vi er like slik, vi vil gjerne ha kontrollen selv. Så får det heller være at det ikke er strøkent.

Gammel 01-12-11, 00:12   #58
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Og jammen meg har tråden utartet seg til å bli noe helt annet enn det HI spør om. Er det noen som har sendt ham PM?

Gammel 01-12-11, 00:14   #59
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Denne så da ut som å kunne være på alder med din sønn? :knirk:

Nå må du ikke henge deg opp i bagateller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 00:19   #60
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Og jammen meg har tråden utartet seg til å bli noe helt annet enn det HI spør om. Er det noen som har sendt ham PM?

Jeg har i alle fall svart på det han spør om. Riktignok i tråden og ikke på PM.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.