|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Sender du ut julekort? | |||
Ja, selvfølgelig! Med personlig hilsen på hvert kort |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 20,63% |
Ja, selvfølgelig! Ferdigtrykte kort |
83 | 51,88% |
Sender ut noen få |
14 | 8,75% |
Sender til de jeg får fra |
3 | 1,88% |
Nei, sjelden |
12 | 7,50% |
Aldri |
15 | 9,38% |
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Sender du ut julekort?Sender ca 40 stk. Både jeg og mannen har famile fra Svolvær i nord til Belgia i sør, så det blir en del kort med lange personlige hilsener. Til de rundt oss blir det bare god jul.
![]() |
#42 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender du ut julekort?Noe av det morsomste ungene mine vet er å ta frem alle de gamle julekortene fra 70- og 80-tallet når vi er hos moren og faren min. Da er de opptatt i timesvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Jeg har hatt intensjoner om å gjøre det, men gjør det i realiteten aldri. |
![]() |
![]() |
#44 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?
Smiler tynt? Jøss.
Hvorfor det? Håper du på et bredere flir?
![]() |
#45 |
Fola Blakken
|
Jeg har kasse med julekort fra lengre tilbake enn 1998.
![]() |
![]() |
#46 |
Prettiest mess ever seen
|
Imponerende. Jeg har fremdeles bare halvfullt album fra bryllupet i 2004. Nå har jeg jo ny mann, så heldigvis er det ingen grunn til å fullføre.
Jeg visste ikke at å smile tynt er en så fornærmende handling, men jeg skal sannelig ta det til meg og smile fetere neste gang.
![]() |
#47 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Vi trykker julekort med bilde av ungene - som sendes til kreti og pleti. Også skriver jeg årsrapport med passe dose skryt og realisme som sendes til slekt og nære venner.
![]() |
#48 |
Glad
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Kombinerer julekort og takkekort i år, og sender til de vi får kort av og de som har gitt gave til den nyfødte. Tok bilde i dag, ikke akkurat fotografkvalitet. Ikke har vi fotoshop heller. Skriver ut selv på printeren.
![]() |
#50 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Vi begynte i 2009. Kortene har vært ferdigtrykte, og vi har brukt egne bilder, fotografbilder og i år har vi kjøpt julekortpakke hos fotograf. Jeg har pleid å bestille 40 kort, men da har jeg "loddet ut" de siste 2-3 kortene på Facebook.
![]() |
#51 |
|
Det er da fornærmende? Mente du det på en annen måte?
![]() |
#52 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
kaster kort uten bilder, men alle kort med bilder settes inn i fotoalbum.
![]() |
#53 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender du ut julekort?[quote=Candy Darling;3066010]Niks. Jeg tenker som så at de som kjenner meg, får både bilder og livshistorien min gjennom hele året, og alle andre couldn't care less. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender du ut julekort?Jeg sender 50-60 kort. Noen får personlig hilsen, noen ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Jeg kjenner jeg er litt overrasket over meg selv over mine julekortfølelser. Nå er det analysert.
![]() |
#56 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Sender du ut julekort?Jupp, ferdigtrykte julekort.
![]() |
#57 |
Drømmer
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Sender ut kort med bilder av poden på. Vi har familie og venner over hele landet som vi ikke ser så ofte, derfor er det hyggeligå sende. Jeg vet at de også setter pris på kortet,heldigvis vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?Stemte på ja, sjølvsagt, men det er eigentleg ikkje det. Eg har store planar om å senda i år, men har ikkje gjort det siden borna var nyfødt. I dag har eg i alle fall tenkt å ta bilete og bestilla i kveld. Seint ute ja, men eg skal gjera det. Må berre, først...
![]() |
#60 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sender du ut julekort?For meg er å smile tynt et litt mer sånt "Ja, se der, ja! Fint bilde, men jeg kjenner dem jo ikke, og det sier meg jo ikke noe om livet deres, og hvis vi virkelig hadde brydd oss om hvordan det går med hverandre, så hadde vi jo snakket sammen siden sist jul?" Jeg driver ikke og ler hånlig, liksom. Også synes jeg det er litt kleint å kaste bilder av noen, ever, ever, men hva i all verden skal jeg med å ha dem i en skuff - for jeg vet jo at jeg aldri kommer til å plukke dem frem?
![]() |
|
|