|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storesøster og mellomsøster får hesten Maximus fra To på Rømmen. Pluggen får garasje og småbiler, og minstebror får et deilig fleecesett.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Minsta får møbler til å innrede Lundby huset hun får av oldemor. Av storebror får hun prinsesse ds-spill. Guttungen får 2 ds spill og super mario kostyme. Av lillesøster får han Bakugan dragonoid.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storesøster får kunstløpskøyter og Sims 3 frå oss, og eit eller anna frå lillesøster.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jentene får Nintendo Wii i fellesgave.
|
|
|
#5 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Kamera til eldste, også tror jeg det hadde gjort seg med wii, kinect eller noe tilsvarende til yngste. Det blir ca en 10-dobling av prisen på fjorårets gaver, men gavene blir på sett og vis til hele familien.
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Hun får en gyngesau med saueskinn på som Coop Obs hadde, og i tillegg snowracer, og sikkert noen klær hun allikevel trenger. Hun har nesten ikke slekt på morssiden, og vi føler at vi må jevne ut litt ved å legge flere gaver til henne under treet.
|
|
|
#9 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste; Mini PC. (Lykkelig over at de åpnet ny butikk i nabolaget, 995,- er ABSOLUTT overkommelig pris.) Han kommer til å besvime når han ser den.
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Største får Galtvort Legoborg. Mellomste får Millennium Falcon (også Lego) Yngste har jeg ingen anelse om ennå. Han har annektert Ipaden min, det burde egentlig holde. |
|
|
|
#12 |
|
tankefull
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?De får hver sin iPod touch. Jeg vurderer kjøpe hver sin rattkjelke eller legoeske til de også, men det ser jeg an litt etterhvert. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Av oss får poden Super Mario Galaxy 2 til Wii'en, og minsten får Puky Pukylino/Wutsch (jeg husker aldri hvilken av dem det er). I tillegg har vi ordnet Cuboro til eldste og lekekjøkken til yngste, i samarbeid med mine foreldre.
|
|
|
|
#14 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Snuppa får mobil, billetter til Disney on Ice for oss to sammen og en leke. Muligens en mikrofon, eller Zhuzhu-pets. Av broren får hun en Scobidoo-buss med figurer.
Hvor får man tak i dette? Det hadde vært perfekt for lillebror. Jeg tør ikke å gi ham noe annet enn vanlige kniver (til å spise med), og det er jo ikke så lett å skjære med en sånn. Han elsker å hjelpe til på kjøkkenet.
|
|
|
|
#15 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Jeg har kjøpt her. Kniven er like skarp som en vanlig kjøkkenkniv, men har godt skaft, og er ikke spiss foran og bak mot håndtaket. Kniven er 13,5 cm lang. Finnes i flere farger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Etter gårsdagens shopperunde kan jeg oppdatere denne. Snuppa får mobil, Disney on Ice og Zhuzhu-pets prinsesseslott. Lillebror får stor dyne, pute og cars-sengesett, vanlig trommesett (hvordan lot jeg meg overtale til det?
|
|
|
|
#17 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?De to eldste skal få tv på rommet med innebygd dvd-spiller, og minsten har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til ennå.
|
|
|
|
#18 |
|
nygift
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Fra oss får Knoll og Tott får hockeykølle, pucker, lego og muligens ipod.
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Han får dette legosettet:
|
|
|