Sv: Timberland Mukluk, ikke vanntette?
Ja, jeg ringte Ellos og de sendte meg returlapp uten å mukke. Den jeg snakket med, regnet med at det skulle gå bra å få igjen pengene (de hadde ikke flere igjen i den størrelsen vi skulle ha).
Så i morgen går de i retur.
Jeg har snakket med 2 personer i 2 forskjellige skobutikker, som fører Timberland Mukluk. Den ene var visst forsiktig med å si at de var vanntette, fordi det var det visst bare goretex som var. Hun sa heller at de var vannavstøtende. (men hun var enig i at det da skulle ha stått "waterresistant" istedet for "waterproof" på skoen). Jaja...
I den andre skobutikken, mente hun at Muklukene skulle være helt vanntette. Hun anbefalte å spraye den med impregneringsspray, MEN de skulle uansett ikke bli våte når de var helt nye.
Jeg endte opp med å prøve et par nye. Kjøpte brune, siden de ikke hadde hvite (og de er jo i grunnen finere. ).
Nå har snuppa brukt dem på skolen i to dager og hun kom strålende hjem og fortalte at "skoene er helt magiske, mamma......helt tørre inni". 
Og jupp, på samme føre som de andre ble våte inni, er de nye Muklukene helt tørre. OG jeg kjøpte ny impregneringsspray og sprayet på før bruk.
|