Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Erfaring med retur/tilbakebetaling fra Nelly.com?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 22:11   #1
Shoppingmom
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
Shoppingmom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaring med retur/tilbakebetaling fra Nelly.com?

Så bra det ordnet seg :-) Jeg mener på at det står i skrivet at det kan ta opp til 14 dager før pengene er på konto, men enig i at Klarna seiler i sirup. (mye trafikk, for lite ansatte eller bare surrehoder) Har sittet ett par ganger selv med en klump halsen, men det har heldigvis ordnet seg og sidene jeg har handlet hos har vært flinke å hjelpe til :-)

Shoppingmom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 19:26   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi gjorde opp en del gjeld i desember, så jeg ringte klarna for å få bekreftet skyldig beløp for aktuell innløsningsdato. Det virket veldig greit, men så kom det jammen regning denne uka på herlige 9 kroner i renter, og 45 kroner i fakturagebyr. Jaja.
Nei, Stine-mor du får heller sende en mail til forbrukerrådet. Det får være grenser til hvor lenge man skal gå og vente på å få pengene sine.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:19   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Tidligere denne uka, sendte jeg nok en mail. Jeg satte en dato på når pengene skulle være på konto, og siden jeg er rimelig fed up, så satte jeg den 20.1.

Fikk da en mail at det ville nok ta lenger tid, for de måtte få summen av Nelly med klarsignal og slikt. Men de beklaget, så jeg skulle få en erstatning fordi det tok så lang tid, osv.

Men i dag kom en ny mail: Pengene trekkes fra de i morgen og vil være på min konto på mandag.

Jeg holder ikke pusten..

Gammel 20-01-12, 00:57   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Oh my! For et rot.
Håper det ordner seg nå altså. Makan til kundebehandling.

Gammel 20-01-12, 14:25   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Snakk om suppe.
Jeg har heller dårlig erfaring med Klarna. Send inn en klage til Forbrukerrådet om du ikke har pengene på konto på mandag!

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 14:34   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Er det mulig å bruke så lang tid på noe så enkelt?!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 23:04   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Og plutselig var pengene på konto, fredag 20.1.

Gammel 24-01-12, 23:07   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Dæven, det må jeg si. Det tok jo bare nesten en hel mnd før dette ordnet seg, etter Klarnas entre på FP. Ingen fra meg nei. Dette burde de klart bedre. Godt å høre at du har fått pengene dine i alle fall. Det var på tide.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 23:17   #9
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg ble lovet en erstatning for alt surret, men det tror jeg de har glemt. Ikke gidder jeg å bry meg mer heller. Jeg er bare glad for at denne saken er ferdig.

Gammel 25-01-12, 00:33   #10
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Mailadressene til Forbrukerrådet og TV2 Hjelper godt synlig i mottakerfeltet har visst funket for flere. Tips til andre som sliter med useriøse og vrange firma.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.