|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk gavekort på 1500 kroner på hudpleie/massasje, 10.000 sløsekroner, 4 vannglass, løper/servietter, 2 bøker, skjerf, stjerner til å henge på juletreet, ramsløk og potetfat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk Springsteenweekend av mannen. Dvs, Springsteen konsert, fly, hotell og mat på hans regning.
![]() |
#43 |
kamerat
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?
Fortell mer!
![]() |
#44 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jaaa, jeg fikk virkelig flotte ting til jul - alt sammen!!
![]() |
#45 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse kjekt. Fikk to par iilse jackobsen stølver (og et par grønne grusomme stølver som mannen ga først for å sjekke reaksjonen, når gavene var over sa an at den ordentlige gaven ligger bak stolen.) Kommer nok til å bytte det ene paret og de grønne i feks timberland muluk
![]() |
#46 |
Einsam
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Den beste julegaven har allerede stått på badet mitt en måneds tid - tørketrommel |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg tror ikke jeg har fått så få gaver som i år som var kun til meg. Jeg fikk ullundertøy, smykkesett, toalettpung, håndkrem, ansiktskrem og en pose knapper. Men jeg er knallfornøyd! Morsomste er å se mannen når han åpner gavene han ikke vet hva er. Og ungene, da.
![]() |
#48 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi har fått penger fra alle foreldrene våre, som vi har kjøpt oss nytt speilreflekskamera for, så det var ingen overraskelse, men veldig veldig takknemlige allikevel.
![]() |
#49 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk dunjakke fra Bergans, Polar pulsklokke, fine vinglass, smykker, og en del penger som vi kanskje skal kjøpe oss Kitchenaid for. Veldig fornøyd.
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Har fått masse fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Du må jo fortelle hvem x'ene din er Gyda ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk jakke/kåpe jeg ønsket meg av mannen og barna, vi fikk kjøkkenstolene vi ønsket oss og ellers både nyttig og unyttig nips.
![]() |
#53 |
villende
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Spenstig gave, Gyda. (Og jeg ble jo også litt nysgjerrig på hvem exen er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk et Becksøndergaard leopardskjerf i nesten 100% ull, et Snö of Sweden armbånd en Dior Lipgloss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk også masse fint til jul.
![]() |
#58 |
Protonterapeut
|
De har på Søstrene Grenes, av alle steder på jord. Det hadde jeg jo tenkt å kjøpe, men glemte det bort ...
![]() |
#59 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg har aldri noensinne fått så mye fint og nyttig til jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi prioriterer heller ikke gaver til voksne,og det har inntrykk av er vanlig. Vi dropper alle voksne og kjøper kun til barna.Så vi får gaver fra våre besteforeldre og foreldre. Ellers får jeg fra to venninner.
![]() |
|
|