Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsskravling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-11, 23:21   #41
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsskravling

Fikk forresten en liten oppmuntring da jeg sjekket via tlf hvordan det hadde gått med lottoen. Et par lapper som følge av 4 rette på joker blir man ikke rik av, men kommer godt med. Egt blir jeg bare strålende glad av å endelig ha litt vinnerlykke, det har jeg ikke i noe som helst.

Men nå ble jeg litt skuffet. Tenkte at jeg like så godt da kunne sette pengene inn på BSU-kontoen min da dette er siste spareåret og jeg ikke har spart hele maksbeløpet for året, men var visst ikke mulig. Tenkte man kunne sette inn penger helt til midnatt, men slik var det ikke. Vel, finner vel noe annet å bruke de på da i steden.

Sist redigert av Luvi : 31-12-11 kl 23:32.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 23:25   #42
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

En vellykket middag, mannen og jeg sløver litt videre foran tv og pc (ungene leker og spiller),
senere skal vi kjøre inn til sentrum og se på profft fyrverkeri-show

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 23:29   #43
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Da er vi kommet hjem fra broren min, gode og mette. Ungene er puttet i seng, de var helt utslitte klokka 21.30, og ba om å få reise hjem og legge seg.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 01:45   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er vi hjemme igjen, ungene er lagt, blide og fornøyde. Maten var veldig god og desserten(e) som jeg hadde ansvaret for ble godt mottatt! Vi hadde reinsdyrstek til hovedrett og sitronsorbet med champagne til dessert nr. 1. Til dessert nr. 2 var det frosne skogsbær med varm saus av fløte, vailjestang, marscarpone og hvit sjokolade. Jadda. Digg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 01:51   #45
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå sover alle tre gutta mine, både små og store. Tror aldri jeg har sett gutta mine SÅ trøtte som de var etter fyrverkeriet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 02:51   #46
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Vi har LOTR maraton vi. Ekstended selvsagt. For en nyttårsfeiring, me like!

Gammel 01-01-12, 03:05   #47
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kommet oss hjem etter en hyggelig reiring med flere vennefamilier.

Veldig hyggelig. God mat og nydelig dessert og kaker til kaffen.
Alle barna har oppført seg eksemplarisk. De har lekt så fint.
De minste ble lagt i reisesenger og vogner, mens de største har holdt ut.

Pompen sovnet med en gang han la hodet på puta.

En stille og rolig kveld. Veldig hyggelig. Samme gjengen for ti år siden var ikke akkurat deg samme. Nå foregår det mye roligere.
Bare en av gjestene som ikke hat barn, så da blir det ikke noe full fest. Og det synes jeg er veldig fint.

Gammel 01-01-12, 03:18   #48
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Feiringen er over her også. Har hatt en kjempefin kveld, og feiret med mine søsken for første gang på 28 år (tror jeg vi fant ut).
Nå har ungdommene trukket seg tilbake til kjellerstuen, der skravling og latter fortsetter. De andre (barn og voksne) sover. Og jeg bare synes det er godt å være litt alene, rydde kjøkkenet, slukke lys, og så sitte alene i en stille stue, etter en lang dag. Kjenn roen senke seg, og la tanker komme og gå.
Men snart roper nok sengen på meg også.
Så ha en god natt alle sammen

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:19   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vekket H ved midnatt, men hun var våken i 2min og så på rakettene, før hun la seg igjen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:49   #50
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Så et fantastisk flott fyrverkeri ved havna i Oslo, det var verdt turen!
Ungene var helt henrykt, har aldri vært så begeistret for fyrverkeri, men dette var utrolig fint å se på.
Sengetiden ble litt senere enn planlagt, siden vi ikke var hjemme før halv ett.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:07   #51
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Vi har LOTR maraton vi. Ekstended selvsagt. For en nyttårsfeiring, me like!

Det var nyttårsaften sin det!

Tok det samme i romjula, fordelt over flere dager.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:27   #52
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde også en flott kveld. Vi feiret stille og rolig med svigers og en venn av oss og hans barn. Ungene og svigers tusla i seng i ett-tida, mens vi andre voksne ble sittende rundt kjøkkenbordet og prate til halv fire. Vi hadde en god prat om det gamle året. 2011 var et særdeles tøft år for vår gjest, så det var mye som trengte å prates om og noen tårer som trengte å gråtes.

For meg var 2011 et år med store endringer. Jeg har håp om at den prosessen fortsetter i 2012. Det må jo bli et godt år når starten på det ble så fin. Nå er det sen frokost for husets fem faste beboere og våre overnattende gjester. Deretter blir det sikkert en tur ut før det blir ribbemiddag på hele den fine gjengen. Svigers skal være her en uke til. De andre drar hjem i kveld, men de bor bare 15 minutt unna, så vi treffes snart igjen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:30   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde og en super kveld. Nyttårstapas hos min bror med kone. ALltid like stas. Gutta sovnet til riktig tid og ble vekt til raketter før vi dro hjem. Mr che ville egentlig at vi skulle feire hjemme, men det funker ikke for meg og han var enig om at kvelden var fin-fin han også.

Gammel 01-01-12, 15:00   #54
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde en hyggelig kveld hos naboene. Deilig å kunne gå rett til bords altså. La minsten i senga si med babycall, funket så fint så. Eldstemann pleier å holde ut til midnatt, men ba om å få legge seg i sin egen seng 22:30.

I dag er nok en sløvedag inne. Storebror surfer på YouTube og skjønner ikke hvorfor han ikke får treff på "haripåter".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.