|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NyttårsskravlingFikk forresten en liten oppmuntring da jeg sjekket via tlf hvordan det hadde gått med lottoen. Et par lapper som følge av 4 rette på joker blir man ikke rik av, men kommer godt med. Sist redigert av Luvi : 31-12-11 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: NyttårsskravlingEn vellykket middag, mannen og jeg sløver litt videre foran tv og pc (ungene leker og spiller), |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: NyttårsskravlingDa er vi kommet hjem fra broren min, gode og mette. Ungene er puttet i seng, de var helt utslitte klokka 21.30, og ba om å få reise hjem og legge seg.
|
|
|
|
#44 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: NyttårsskravlingDa er vi hjemme igjen, ungene er lagt, blide og fornøyde. Maten var veldig god og desserten(e) som jeg hadde ansvaret for ble godt mottatt! Vi hadde reinsdyrstek til hovedrett og sitronsorbet med champagne til dessert nr. 1. Til dessert nr. 2 var det frosne skogsbær med varm saus av fløte, vailjestang, marscarpone og hvit sjokolade. Jadda. Digg.
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NyttårsskravlingNå sover alle tre gutta mine, både små og store. Tror aldri jeg har sett gutta mine SÅ trøtte som de var etter fyrverkeriet. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: NyttårsskravlingVi har kommet oss hjem etter en hyggelig reiring med flere vennefamilier.
|
|
|
#48 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: NyttårsskravlingFeiringen er over her også. Har hatt en kjempefin kveld, og feiret med mine søsken for første gang på 28 år (tror jeg vi fant ut). |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: NyttårsskravlingSå et fantastisk flott fyrverkeri ved havna i Oslo, det var verdt turen! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
Sv: Nyttårsskravling
Det var nyttårsaften sin det! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: NyttårsskravlingVi hadde også en flott kveld. Vi feiret stille og rolig med svigers og en venn av oss og hans barn. Ungene og svigers tusla i seng i ett-tida, mens vi andre voksne ble sittende rundt kjøkkenbordet og prate til halv fire. Vi hadde en god prat om det gamle året. 2011 var et særdeles tøft år for vår gjest, så det var mye som trengte å prates om og noen tårer som trengte å gråtes. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: NyttårsskravlingVi hadde og en super kveld. Nyttårstapas hos min bror med kone. ALltid like stas. Gutta sovnet til riktig tid og ble vekt til raketter før vi dro hjem. Mr che ville egentlig at vi skulle feire hjemme, men det funker ikke for meg og han var enig om at kvelden var fin-fin han også.
|
|
|
#54 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: NyttårsskravlingVi hadde en hyggelig kveld hos naboene. Deilig å kunne gå rett til bords altså. La minsten i senga si med babycall, funket så fint så. Eldstemann pleier å holde ut til midnatt, men ba om å få legge seg i sin egen seng 22:30.
|
![]() |
|
|