Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den gode tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 19:29   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den gode tråden

Fus betyr vel først, eller førster, som barna sier her i byen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:30   #42
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sundae:

Gammel 01-01-12, 19:30   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fus er før and og tredd, ja.

Rine -

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:32   #44
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ripasso er godt, Amarone er enda bedre. Sånn!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:32   #45
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er dårlig gjort at dere stadig snakker om god vin, når mannen i heimen her har gjort slik at jeg ikke får lov til å gjøre annet enn å lukte på korkene.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:33   #46
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Ah! Jeg har allerede blitt klokere av den gode tråden.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:48   #47
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å stadig ha blitt sjokkert over overskrifter som "Salg av et barn til" og "Jeg trenger pikker" gjer eg dagens gode gjerning og legg meg på sofaen.

Gammel 01-01-12, 19:50   #48
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg synes det er dårlig gjort at dere stadig snakker om god vin, når mannen i heimen her har gjort slik at jeg ikke får lov til å gjøre annet enn å lukte på korkene.

Nå ja... Den som er med på leken, osv. Du får komme hit. Jeg kan love deg at det ikke er mye vinprat her.

Gammel 01-01-12, 19:51   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Etter å stadig ha blitt sjokkert over overskrifter som "Salg av et barn til" og "Jeg trenger pikker" gjer eg dagens gode gjerning og legg meg på sofaen.

Gammel 01-01-12, 19:53   #50
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis han ingen vedstabel har, så er han intet godt mannsemne. Sier boken.

Men har du ingen vedovn, så er det vel ikke så nøye.

Jeg har vedstabel, men ingen mann. Betyr det at jeg er et godt mannsemne?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:54   #51
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette er en tråd for gode innlegg og oppfordringer og hvor man kan dele smarte ting.

Hm, jeg sliter jo litt med smarte ting da. Så jeg må litt over den.

Gammel 01-01-12, 19:54   #52
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke drikke rødvin, men er god på musserende. Jeg kjøper den han pene mannen på polet sier er best.

Gammel 01-01-12, 19:56   #53
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

God hvitvin: Tsantali Retsina.

Gammel 01-01-12, 19:57   #54
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for fin link -ea-. Nå vet jeg at jeg må ha 40-liters sekker, da den veden er liten nok for vår ovn.

Siden jeg pleier å kappe og hugge min egen ved, vet jeg ikke slike ting. Wow! Hva jeg lærer her på forumet!

Gammel 01-01-12, 19:58   #55
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har vedstabel, men ingen mann. Betyr det at jeg er et godt mannsemne?

Betyr vel at du er sjølberga?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:09   #56
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Nå ja... Den som er med på leken, osv. Du får komme hit. Jeg kan love deg at det ikke er mye vinprat her.

Lek du liksom. Dette er ramme alvor.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Betyr vel at du er sjølberga?

Og sjølberging er som kjent alfa og omega. :kansinØysteinSunde:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:11   #57
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er best på øl.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:16   #58
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke drikker jeg vin og ikke fyrer vi med ved heller. Hva kan man så bidra med? Jo; vi hadde en strålende kveld i går og fikk gjort akkurat det vi hadde aller mest lyst til: Ingenting og litt til. Jeg benka meg i sofaen og så nesten hele "Nord og Sør" serien fra 1995. 11.45 orka jeg/vi ikke mer og la oss. Småtrolla sov gjennom hele rakettstyret. Så nå skal jeg kose meg med siste episoden - og pepsimax; det er helt sikkert minst like godt som vin

Gammel 01-01-12, 20:20   #59
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nord og Sør har jeg og på dvd. den første Billy har de fineste øynene i hele verden. :dån:

Gammel 01-01-12, 20:20   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

God hvitvin: Tsantali Retsina.

Du vet at denne er anmeldt her inne i Den store tråden?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.