Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bør du unlike statusen din ved korreks?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 00:48   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

En tråd jeg ikke har fått med meg?
Samtidig er det jo ganske kult å ikke gjøre det som alle andre gjør...

Du lever farlig nå.

På den annen side er jo dette en utmerket test på om erfarne travere får like mye pes som nykommere for brudd på de uskrevne, nedskrevet forumreglene.

Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:45   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener det står i den første tråden om FB-statuser. Og da er det såklart slik!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:51   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-01-12, 00:53   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nå kommer jeg til å forveksle meg selv med rine!

Gammel 08-01-12, 00:56   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå kommer jeg til å forveksle meg selv med rine!

Hah! Du har mindre pupper enn meg, Karamell!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:57   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nei, men jeg er visst tykkere!

Gammel 08-01-12, 00:59   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men altså: Hvis jeg har sagt noe jeg synes er helt uovertruffent lurt, må jeg da få lov til å klappe meg selv på skulderen? Fordi det er da lov? Eller er Jante inne i bildet?

Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:09   #8
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Men altså: Hvis jeg har sagt noe jeg synes er helt uovertruffent lurt, må jeg da få lov til å klappe meg selv på skulderen? Fordi det er da lov? Eller er Jante inne i bildet?

Da skal det være Virkelig Lurt, altså.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:09   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Da skal det være Virkelig Lurt, altså.

Eller bare intenst positivt?

Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:11   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eller bare intenst positivt?

Positivt som i vunnet 10 mill i Lotto eller født et barn, ja. Ellers ikke.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:00   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jante er svensk. Ergo bare en vits.

Gammel 08-01-12, 01:01   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som high-fiver seg selv er pling i bollen. Jeg oppfordrer alle venner til å kopiere dette viktige budskapet, og sette det inn i statusen sin på FB i maksimum ett minutt, og trykke liker etterpå. De som ikke gjør det er pling i bollen.

Gammel 08-01-12, 01:03   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Alle som high-fiver seg selv er pling i bollen. Jeg oppfordrer alle venner til å kopiere dette viktige budskapet, og sette det inn i statusen sin på FB i maksimum ett minutt, og trykke liker etterpå. De som ikke gjør det er pling i bollen.

Og glem for pokker ikke hjertene!

Gammel 08-01-12, 01:09   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:04   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Rolf!

Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 01:06   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan man like seg selv på facebook? *treig og full av rødvin*

Gammel 08-01-12, 01:07   #17
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hver gang jeg billedgoogler noe tilfeldig noe, som f.eks "rolf" og resultatene er kjedelige, så google-translater jeg det til japansk og prøver igjen.

Rolf på japansk innebærer åpenbart en del briller og vesker.

Gammel 08-01-12, 01:02   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Rädda Jante, död eller levande!

Gammel 08-01-12, 01:03   #19
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars Joppe. Nå har Jante overtatt spenningen.

Gammel 08-01-12, 01:07   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.