|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Vi bor jo i et sånt nyere "nøkkelferdig prosjekthus" med åpne trapper rett over hverandre. De er like ja.
![]() |
#42 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?
Ikke jeg heller, evt hadde jeg syns det var kult.
![]() |
![]() |
#43 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Not a bug, a feature. Like trapper? Life's too short to notice.
![]() |
![]() |
#44 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Selg den trappen du har, og få lagd samme type trapp til begge etasjene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Huset blir overlevert med trapp fra gitt leverandør. Vi må betale ekstra hvis vi skal forandre på "ferdigpakket". Så den ene trappen blir fra dyr, snål leverandør uansett.
![]() |
#46 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Har du blitt konform, altså?
![]() |
#48 |
ctrl+z
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?For meg er slike ting veldig viktig og jeg hadde nok reagert negativt på ulike trapper på visning. (jeg nektet å legge inn bud på et hus som.ikke hadde symmetriske vinduer på fasaden, altså, så jeg er nok mer enn middels opptatt av slikt.)
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: To trapper i huset; hvor viktig er det at de er like?Det er et helt nytt hus? Det forandrer saken. Da syns jeg lik trapp dersom det er en forlengelse av trapp, og klart matchende trapp uansett. |
![]() |
![]() |
|
|