|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærEr du helt sikker på at du skal ha eikelister? :dukke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjær
Da har jeg endelig funnet fargen jeg skal male på soverommet |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærVi har Skumring på nesten alle vegger bortsett fra noen fondvegger, og jeg er superfornøyd. Den er fin mot hvite lister og så lys at alt egentlig går mot den (men jeg har ingen møbler i bruntoner, da - mulig det hadde blitt annerledes).
![]() |
#49 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærhttp://www.ifi.no/designfreaken
![]() |
#50 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjær
Den siste fargekoden skal kanskje også ha en "r" på slutten? T finnes ikke, bokstavene på slutten er primærfargene der R er Rødt. Og da er det snakk om en gråfarge som brekker i det røde, dvs kanskje får bittelitt rosapreg irl.
![]() |
![]() |
#51 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærJa, r ja. iPad mener at t er et bedre alternativ. Jeg vet at r er rødbrekt, men synes ikke den fremstår som rosa hos oss iallefall.
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærDet kan du egentlig regne deg fram til selv! Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærÅåååh, takk m^2! Jeg har dedusert meg frem sånn noenlunde hvordan NCS-systemet virker, men aldri fått det ordentlig forklart - TAKK!
![]() |
![]() |
#55 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærDu har valgt en kjempefin farge, Kirsebær. Du blir fornøyd med den - jeg lover! Vi har den på 2 soverom.
![]() |
#56 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærVi malte nettopp 1500 N i hele gangen og trappeoppgang. Er kjempefornøyd med resultatet, og den kommer til sin rett med hvite lister
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærJeg har 1500N på kjøkkenveggene mine. Selve kjøkkeninnredningen er eik med mørk brun benk. Kjøkkenet ligger på skyggesiden av huset. Likevel er veggene lyse nok til å tåle helt mørkegrått gulv og mørkegrå fliser over benken. |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lys gråfarge uten gult skjærVi har 1500-N på kjøkkenet og jeg skulle gjerne malt hele boligen i den fargen. Elsker den! Delikat, passe lys og veldig lekker og anvendelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|