Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pysjamasbursdag/frokostbursdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-12, 09:39   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pysjamasbursdag/frokostbursdag?

Vi er veldig trege i helgene, så vi foretrekker bursdager etter 12 i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 09:40   #2
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11 er ikke midt på dagen her hos oss. Da spiser vi gjerne frokost. Gutta er jo tidlig oppe, men mannen og jeg sover ofte lenge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 09:52   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Frokostbursdag hørtes koselig ut, vi har en gutt som sover lenge. men vi hadde fint klart å vekke han å få han opp til en sånn bursdag.Det er jo ikke snakk om hver helg akkurat.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 09:56   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes frokostbursdag høres så gøy ut at jeg kunne vurdert å feire min kommende 29 årsdag slik. Med venninner, uten barn, lang frokost og kjæling med kaffemaskinen. Da kunne jeg latt ungene sove borte, dekket bordet dagen før og bare nytt. *drømmer*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 10:31   #5
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg synes frokostbursdag høres så gøy ut at jeg kunne vurdert å feire min kommende 29 årsdag slik. Med venninner, uten barn, lang frokost og kjæling med kaffemaskinen. Da kunne jeg latt ungene sove borte, dekket bordet dagen før og bare nytt. *drømmer*

Helt enig! Tror jeg også skal tenke på et sånt konsept på min 29årsdag. Men nå er jo det lenge til jeg blir 29, såe......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 12:19   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg lyst til å ha frokostbursdag for meg selv.

Ja, hører du sier det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 21:00   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, hører du sier det.

Eg er i det minste enig med meg sjølv. Det skal eg ha.

Gammel 23-01-16, 00:09   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi har gjort dette et par ganger, stor suksess. Fra 11-13 er genialt. Jeg må stå opp litt tidligere enn vanlig, men møter til gjengjeld de besøkende i pysj og morgenkåpe. Vi har hatt rundstykker, frokostblanding, masse pålegg og spesielt populært er sjokoladepålegg. Og barna er ute av huset og vi har hele resten av dagen foran oss! Har da ofte tatt familiebursdag samme dag så er alt unnagjort på en dag, kun en runde med kakebaking. Har bare mottatt positive tilbakemeldinger på disse bursdagene i hvert fall. Men det er vel kanskje ingen som vil innrømme det om de er misfornøyd med tidspunktet? Jeg synes 17.30-19.30 på ukedager er ti ganger verre, ødelegges av fritidsaktiviteter for gjestene, får hypre unger som ikke får sove før skoledag og lekser som ikke rekker å bli gjort ferdig...

Gammel 23-01-16, 09:53   #9
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skal vise dette til min eldste og se om det kan være aktuelt!

Gammel 23-01-16, 09:59   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det hørtes hyggelig ut! Vi er en familie som sover så lenge vi kan, og det er ikke uanlig at Hiawata også sover til 10 i helgene. Vi sto for eksempel opp for 15 minutter siden.

Men vi greier en tidlig dag en gang i ny og ne, selv om jeg syns 11 hørtes best ut, rent personlig. Jeg lurer på om jeg skal lansere ideen for Hiawata. Guttene begynner å bli såpass store at en frokostbuffet kunne falle i smak, kanskje med en påfølgende film.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 10:07   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og jeg fant ut at selv om bursdagspyntede barn er veldig søte, så er det ingenting som slår 20 pysjamaskledte barn i stua.

Gammel 23-01-16, 10:11   #12
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Høres veldig kjekt ut! Gutta mine sover leeenge, mini på 10,5 sover normalt sett til 11 i helgene om han kan. Likevel, jeg tar ikke 5 flate øre for å vekke han tidligere om det er noe som skjer.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 10:15   #13
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Me hadde frokost, som ein del av ein overnattingsbursdag. Varme rundstykke, eggerøre, sjokoladepålegg masse frukt og kakao. Dette var 22 jenter. Etterpå var me ute før dei reiste heim. Gaver og slikt var unnagjort kvelden før, så aktiviteter har eg ikkje så mange forslag til.

Gammel 23-01-16, 10:19   #14
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Dette høres veldig koselig ut så det skal huskes til en senere bursdag. Eneste minus er at skal man arrangere frokostbursdag må man opp veldig tidlig og vi er blandt de som later oss lenge i helgene (jeg stod opp for 10 minutter siden) og måtte hatt vekkerklokke for å rekke noe slikt, men det er ikke noe problem en gang i blandt.

Gammel 23-01-16, 10:22   #15
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja og så hadde me sjølvsagt heimelaga, rørt jordbærsyltetøy. Dei gjekk unna. Poenget er: alle likte eggerøre, alle likte rundstykke, alle likte sjokoladepålegget og alle likte kakao. Då vart det eigentleg ikkje så mykje å lage til.

Gammel 23-01-16, 10:51   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja og så hadde me sjølvsagt heimelaga, rørt jordbærsyltetøy. Dei gjekk unna. Poenget er: alle likte eggerøre, alle likte rundstykke, alle likte sjokoladepålegget og alle likte kakao. Då vart det eigentleg ikkje så mykje å lage til.

Vi brukte rundstykker fra frysedisken, og de varmes på kort tid. Hjemmelaget jordbærsyltetøy var en selvfølge her også (mannen er oppvokst på en jordbærgård, vi har nærmest ubegrenset tilgang på jordbær). Eggerøre var en hit ja, og sjokomelk (vi hadde ikke kakao). Mange syntes det var veldig stas med sjokomelk på cherioos.

Gammel 23-01-16, 18:36   #17
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi brukte rundstykker fra frysedisken, og de varmes på kort tid. Hjemmelaget jordbærsyltetøy var en selvfølge her også (mannen er oppvokst på en jordbærgård, vi har nærmest ubegrenset tilgang på jordbær). Eggerøre var en hit ja, og sjokomelk (vi hadde ikke kakao). Mange syntes det var veldig stas med sjokomelk på cherioos.

Eg hadde sjølvsagt nenne sine rundstykke

Gammel 23-01-16, 12:00   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Nå fikk jeg lyst til å ha frokostbursdag for meg selv.

Gammel 23-01-16, 12:41   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal ha frokostbursdag neste helg med oppstart kl 10. Vi satser på å ha det meste klart dagen i forveien.

Vi serverer rundstykker, smoothie og vafler. Det blir ikke vanlige kaker, men vi baker en hel hær av muffins, og har kjøpt inn masse stæsj på Cacas, så får de pynte muffinsene sine selv.

Gammel 23-01-16, 20:40   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Frokostbursdag høres topp ut!
Jeg synes det grenser til smålighet å reagere negativt på å bli invitert i det kl 11.
Da tenker jeg at de som synes det er et stort problem bare får bite i det sure eplet eller droppe den.
Det er så mange meninger om både antall, hvor og når.
Jeg er happy for at ungene får invitasjon og at noen klarer å gjøre noe ut av bursdagen
uten at det innebærer dyre aktiviteter som laser,bowling,kino osv.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.