|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Bruker du lue på vinteren | |||
| Ja, selvfølgelig |
|
132 | 59,19% |
| Noen dager på det kaldeste |
|
68 | 30,49% |
| Nei, det ødelegger sveisen |
|
12 | 5,38% |
| Nei, jeg blir aldri kald på ørene |
|
4 | 1,79% |
| Jeg bruker skaut |
|
0 | 0% |
| Har hode under armen |
|
7 | 3,14% |
| Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bruker du lue?Jeg virkelig fordrar ikke å ha noe over ørene, så nei jeg bruker ikke lue. Dvs dersom det er skikkelig sprengkaldt og jeg er ute i barnehagen så hender det jeg tar på hetta.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker du lue?Jeg gidder ikke fryse, så ja. Det vil si, jeg har nesten alltid med lue og bruker den når det er kaldt.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Bruker du lue?Jeg ser helt talentløs ut med lue (ja, jeg er forfengelig), så jeg finner fram pannebånd på de ekstra kalde dagene.
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue når jeg har på skikkelig utetøy. Jeg får så sabla vondt bak øra om jeg går uten lue. Og den er sjenial til å holde håret på plass.
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker alltid lue når jeg er ute sammen med poden, går tur eller om vi går når jeg skal levere han i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja, selvfølgelig Sist redigert av silje : 25-01-12 kl 15:08. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?De kaldeste dagene. Jeg kler lue ufattelig dårlig, men må man så må man.
|
|
|
#11 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue med stor glede. Har funnet meg et par fine som jeg synes jeg kler for første gang i mitt liv.
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker bare lue på de virkelig, virkelig kalde dagene, og da bare hvis det blåser i tillegg til å være kaldt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bruker du lue?Lue hjelper jo hvis en fryser på føttene eller hvor som helst, for kroppen prioriterer å holde hodet varmt. Jeg har også nokså mye hår, men syns ikke det erstatter lue når det er minusgrader og sur vind. Lue er selvfølgelig ikke det beste for sveisen, men heller litt ødelagt sveis enn å fryse. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker alltid lue. Strikker dem selv og varierer etter antrekket!
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Bruker du lue?Store, baggy luer godt nedover øyrene. Siden eg har heilt kort hår ser eg muligens ut som ein kreftpasient, men ein god og varm ein i så fall. Frisyren skal vera ganske bustete, så det er ikkje akkurat hokuspokus å busta den til etterpå.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Bruker du lue?Jeg hater å fryse, og hadde gjerne brukt lue hadde det ikke vært for at mannen mener jeg ser ut som en gutt med dette. Så jeg bruker det kun på det kaldeste og når jeg går uten ham slik at han ikke står i fare for å skjems av meg |
|
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Bruker du lue?Pannebånd?!
|
![]() |