Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 19:38   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til kjole

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hva med sandaler? Slike? Disse er kanskje for høye for deg, men det er en haug med slike å få tak i. Og Pene sandaler er vel helt riktig til en slik kjole?

Jeg synes også du skal ha lyst tilbehør. Også synes jeg også at du skal ha sjal. Flere sko:

Sandaler kan være en idé!
Det er juni og august bryllup.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 19:40   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke ballerinasko. Det syns jeg ikke als klær den kjolen.

Hva med noe av typen som hun har på seg, men annen farge med kilehæl?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 19:48   #43
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Sandaler kan være en idé!
Det er juni og august bryllup.

Da kan du definitivt ha sandaler! Jeg digger sandaler - det er lekkert.
Jeg hadde sølvsandaler og sølvneglelakk i selskap i fjor sommer, og fikk mye skryt.
Her er et par helflate:

Eller med litt mer hæl:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 12:56   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er meget mulig jeg går for svart altså
Da får jeg brukt de skoa jeg har, som er gooode å gå i. Og det er litt viktig for meg.
Her er en svart bolero jeg har, men tenkte å få tak i en «lettere» en til bryllupet.
Trønderbryllup om sommeren er uansett ikke så varmt som regel

Usminket og en liten kjolestest (uten bh ). Kjolen er mer sjøGRØNN i virkeligheten, her ser den petrol ut.

Gammel 28-02-12, 12:59   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Fine kjolen! (Og fine Nessie.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 13:03   #46
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er flott Nessie! Og nydelig kjole!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:10   #47
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin kjole! Lekker på deg, men lyst tilbehør altså.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:55   #48
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kjempefin kjole! Lekker på deg, men lyst tilbehør altså.

Signerer

Gammel 29-02-12, 10:47   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Problemet med sandaler er at jeg da ikke får brukt strømpebukse, iallefall ikke om det er åpen tå

Går det med noen av disse da, feks?

Og noe sånt?

Gammel 29-02-12, 11:45   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Du får tak i strømpebukse som ikke har den brune randen ved tærne altså. Sånn som du kan bruke i sandaler om du må det.
Tror nesten at en av typene til Pierre Robert-strømpebuksene også har det.
Jeg ville gått for sandaler siden det er sommerbryllup. Men bruk noe av det du har som er gått godt til før festen. Evt bytte på med to par pensko.

Gammel 29-02-12, 11:47   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du blir helt smashing i den kjolen! Og jeg ser ikke noe som helst problem med svart tilbehør (men det gjør jeg jo aldri ).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:59   #52
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også det var fint med sort til, men du sier at fargen er mer grønn enn det ser ut som.
På bildet ser fargen litt petrolfarge ut, og kanskje det ville vært fint med gulltoner isteden for sølvtoner, men det er kanskje ikke fint til grønnfargen....... dessuten synes jeg det er litt skummelt med gulltilbehør og gull i smykker(fake altså) for det har lett for å se litt vel blink-bling ut.

Gammel 29-02-12, 12:04   #53
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Damn, gurl! :snap:
Kjolen var mye flottere på deg enn på bildet.

Gammel 29-02-12, 12:14   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Takk

Gammel 02-03-12, 12:59   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bør skoene være ensfarget? Eller kan noe sånt gå

Gammel 02-03-12, 14:14   #56
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns at de andre var penere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 14:18   #57
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Jeg syns det er finest med åpne, høyhælede sko til en så flott kjole! Gjerne sandaler med tynne remmer. Så bestemmer du høyden på hælen utfra hvor komfortabel du er med litt høyde.
Som disse f.eks:

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 14:24   #58
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Jeg syns det er finest med åpne, høyhælede sko til en så flott kjole! Gjerne sandaler med tynne remmer. Så bestemmer du høyden på hælen utfra hvor komfortabel du er med litt høyde.
Som disse f.eks:

For en lekker sko!

Gammel 02-03-12, 14:25   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke hør på tøysekoppene! Selvsagt må du ha sort bolero og sorte sko!

Det er ikke for hardt, det er helt nydelig, og sort er aldri feil. Aldri!

Gammel 02-03-12, 16:07   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Som disse f.eks:

De er jo lekre, men det er null poeng i å kjøpe slike for meg. Jeg kan ha litt hæl, men ikke tynne. Og skal jeg kjøpe sko må det være noen jeg kan bruke senere og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.