Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Falne helter fra 70-80-90 tallet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 21:11   #41
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falne helter fra 70-80-90 tallet

Dette var nok muligens min første forelskelse:

Han har blitt gammel og grå. Distingvert? Er det det man kaller det?

Gammel 28-01-12, 21:14   #42
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ah, Bruce. Best før.

Gammel 28-01-12, 21:27   #43
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

WHAM!

Egentlig var det vel George Michael jeg hadde en crush på. Å se Careless Whisper-videoen for første gang: jeg kommer aldri til å glemme det. Sukk.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:28   #44
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Leo har blitt mann!!

Gammel 28-01-12, 21:30   #45
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Inspirert av Bruce Boxleitner her oppe; Duane Loken:

Sist redigert av HP : 28-01-12 kl 22:59. Årsak: Fjernet base64-encodet img-tag.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:37   #46
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Tom Cruise i Top Gun og Coctail på 80-tallet...

Nå, snart 50 år...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:01   #47
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Jason Priestly, 90210

Gammel 28-01-12, 22:14   #48
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glenn Medeiros, min 80-tallshelt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:17   #49
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

WHAM!

Egentlig var det vel George Michael jeg hadde en crush på. Å se Careless Whisper-videoen for første gang: jeg kommer aldri til å glemme det. Sukk.

Hoho, her syns jeg du var snill med George, Minerva.
Jeg har hatt en crush siden jeg gikk på barneskolen og Wham startet. Han ble enda bedre på 90-tallet.

Men nå. Hva har skjedd?

Jaja, gammel kjærlighet ruster ikke. Jeg får fortsatt hjertebank når han dukker opp på tvskjermen.
Også følger jeg han på Twitter.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:20   #50
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Han her syntes jeg var såååå søt.... (Noah Hathaway )

Og han er da fortsatt ikke så værst?

Å gådd, han var jeg dødsforelska i. Og jammen så han ikke værst ut nå og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:21   #51
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så tilfeldigvis Jared Leto på flyet fra Wien til Oslo i sommer, og før jeg gjenkjente ham reagerte jeg kun på hvor utrolig kjekk han var. Det var reisefølge som minnet meg på at det var ham. Uten sminken og stafasjen var han utrolig pen. Alle damene på flyet i min aldersgruppe var like starstruck som meg. Men ungjentene på 20, så ikke på ham en gang.

Gammel 28-01-12, 22:22   #52
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Mel Gibson synes jeg var skikkelig lekker

Nå er jeg ikke begeistret lenger.....

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:59   #53
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg var stormforelsket i Fred Savage fra The Wonder Years på slutten av 80-tallet ...

Tja, ikke like søt kanskje, men lik seg - ikke heeeelt gæli!

Gammel 28-01-12, 23:15   #54
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

John English var min første kjærlighet.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:37   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Luke Perry og Johnny Depp - de kan ennå gjøre meg mo i knærne.

Gammel 29-01-12, 00:00   #56
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Mange kjekkaser her, tar ikke reprisen, men kan innrømme at jeg hadde store plakater av Tom Cruise, Brad Pitt, Rob Lowe, Patrick Swayze og Mel Gibson. Likte også Luke Perry og Jason Priestly, samt Joey Tempest og Jon Bon Jovi. Men dere har jo allerede satt inn fine bilder av alle disse så da sparte jeg litt jobb. :sikle:

Gammel 29-01-12, 00:06   #57
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slash. Min store forelskelse opp gjennom barne- og undomsskolen. Fin før, fin nå. Ja, det er han til venstre. Noe annet hadde tatt seg ut!

Corey Haim var min store filmforelskelse i barn- og ungdomstider. Han er dessverre ikke lenger blant oss, og han bar nok også preg av et hardt levd liv som voksen.

Jeg var småforelsket i Sean Astin i "The goonies" da jeg gikk på barneskolen husker jeg, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den filmen.

Gammel 29-01-12, 00:12   #58
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Slash. Min store forelskelse opp gjennom barne- og undomsskolen. Fin før, fin nå. Ja, det er han til venstre. Noe annet hadde tatt seg ut!

Jeg var på konsert med Slash i Kvinesdal sommeren -10. Det var helt fantastisk!

Gammel 29-01-12, 00:14   #59
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Dag Brandth fra Shatoo:

Han har forbedret seg.

Du Bluen er fortsatt den eneste jeg vet om, i tillegg til meg, som hadde Dag Brandt som
He he, det demrer for meg at dette har vi snakket om før .

Ellers så fra 90 tallet kan jeg føye meg inn i rekken at Jared Leto fan.

Gammel 29-01-12, 00:14   #60
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørn Borg var mitt store idol fra jeg var 12.

Jeg er jo blitt eldre jeg også ...

Mens noen ser bedre ut enn før ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.