|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!
Har ikke lest hele jeg, men synes dette var godt skrevet. De fleste som har komfyr bruker den jo ikke med silkehansker. Man må jo kunne kjøpe produkter man er trygg på at tåler å bli brukt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!Norsk kjøpslov er 2års garanti og 5års reklamasjonsrett på slike produkter. Det vil i realiteten si at leverandøren må bevise at det er din skyld innenfor 2år og at du må bevise at det er leverandørens skyld etter dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!
Vi får nå likevel håpe at Acsa har fått løst saken i løpet av de to årene det har gått siden denne tråden ble startet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!!!hahaha.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!neida, så langt har jeg ikke kommet enda ;P |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!Hva er det som gjør at glass plutselig eksploderer? I helgen opplevde jeg at glasskolben i menulysestaken som stod i vindusposten plutselig eksploderte og lå i knusbiter på gulvet. Den stålholderen som kolben står i, stod igjen i vindusposten. Kolben "hoppet" altså ut av stålholderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Ovnsdøra eksploderte!
glass som det meste annet her i verden utvider seg ved høy oppvarming. Da den presser seg ut mot stålbånnen din så har den ingen vei å gå og vil dermed kunne eksplodere. Skal mye til for at dette skal kunne skje, da glasset trekker seg mye tilbake etter å ha blitt avkjølt. Men ville nok holdt meg unna "bånnplater" som er "stramme" mot glassokkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|