Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Antall kolli på "Syden-tur"

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 12:53   #41
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antall kolli på "Syden-tur"

Jeg er helt sikker på at dere får med dere det nødvendigste, Rine, det har ingenting med det å gjøre. Men jeg synes det virker kaotisk å grave det fram fra samme veske ja. Hovedgreia var bare at jeg ikke skjønner hvordan dere får plass. Nå må det sies at mannen og ungene har små toalettvesker her i huset (lillesøster har hittil delt med noen).
Vi har med hver vår tannkrem, jeg har ellers deo, rensesåpe, makeupfjerner, fuktighetskrem, barberhøvel, barbergele (liten flaske), sminke (ikke særlig mye), pads til sminkefjerning, fuktighetskrem til kroppen (denne deler vi gjerne), hårbørste, hårstrikker, kam, paste til håret. Da er omtrent min veske full. Shampoo og slikt har vi alltid utenom (eller tar det i mannens veske), men vi har bare med 1 ja.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:01   #42
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK. Jeg vet av erfaring at vi omtrent stuper i seng om kveldene når vi er i "badeland" og har dermed ikke behov for de helt store kroppspleieseansene. Jeg vasker av sminke (som jeg også bruker mindre av der, fordi det ofte er varmt og klamt) med lunka vann og har bare med en liten ansiktskrem ellers. Hele familien pleier å ha en after-sun på deling (den glemte jeg) så noen annen fuktighetskrem blir ikke brukt. Jeg bruker bare balsam og av og til olje i håret, men mannen har med en liten hårgelè. Ang. å grave fram fra veska: Vi setter tannbørstene i et glass på vasken (de har sånne små beholdere på seg) og dusjartiklene i dusjen. Da blir det stort sett bare mannen og jeg som trenger å grave i veska og det går som regel greit når den ikke lenger er så full.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:52   #43
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har fortsatt ikke kommet over liefje, med 28 antrekk, egentlig.

Hyggelig aa sjokkere litt

Antrekk höres voldsomt ut. Noen av "antrekkene" er jo bare en eller annen lang tunika eller enkel strandkjole til aa slenge over bikinien paa dagtid og paa kveldene har jeg kjoler. Sko kombineres paa kryss og tvers, flip flops paa dagtid. Tar egentlig liten plass "all" den bagasjen min. Jeg svetter imidlertid alltid mye paa saanne varme steder, og da liker jeg nye klaer hele tiden. Vaske gidder jeg ikke.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 13:55   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg reiser et sted har jeg ikke med meg så mye, men når jeg skal hjem, derimot ... Jeg var latterligt langt innenfor kvoten da vi skulle til Gdansk, da vi skulle hjem var jeg sikker på at jeg måtte betale ekstra, men jeg slapp såvidt.
Hadde vi dratt til USA, hadde jeg betalt for ekstra bagasje på forhånd, da jeg vet jeg hadde hatt meg med så ekstremt mye hjem igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.