|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
I mål
|
![]() Sv: Antall kolli på "Syden-tur"Jeg er helt sikker på at dere får med dere det nødvendigste, Rine, det har ingenting med det å gjøre. Men jeg synes det virker kaotisk å grave det fram fra samme veske ja. Hovedgreia var bare at jeg ikke skjønner hvordan dere får plass. Nå må det sies at mannen og ungene har små toalettvesker her i huset (lillesøster har hittil delt med noen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall kolli på "Syden-tur"OK. Jeg vet av erfaring at vi omtrent stuper i seng om kveldene når vi er i "badeland" og har dermed ikke behov for de helt store kroppspleieseansene. Jeg vasker av sminke (som jeg også bruker mindre av der, fordi det ofte er varmt og klamt) med lunka vann og har bare med en liten ansiktskrem ellers. Hele familien pleier å ha en after-sun på deling (den glemte jeg) så noen annen fuktighetskrem blir ikke brukt. Jeg bruker bare balsam og av og til olje i håret, men mannen har med en liten hårgelè. Ang. å grave fram fra veska: Vi setter tannbørstene i et glass på vasken (de har sånne små beholdere på seg) og dusjartiklene i dusjen. Da blir det stort sett bare mannen og jeg som trenger å grave i veska og det går som regel greit når den ikke lenger er så full. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Antall kolli på "Syden-tur"
Hyggelig aa sjokkere litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Antall kolli på "Syden-tur"Når jeg reiser et sted har jeg ikke med meg så mye, men når jeg skal hjem, derimot ... Jeg var latterligt langt innenfor kvoten da vi skulle til Gdansk, da vi skulle hjem var jeg sikker på at jeg måtte betale ekstra, men jeg slapp såvidt.
![]() |
|
|