|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Hvordan går det med denne tråden nå som høsten er her?
![]() |
#42 |
Einsam
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har brukt opp masse, men har en god del igjen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
tankefull
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har endelig begynt å bruke av garnlageret igjen. Jeg har brukt ca 1250 gram Eskimo, på et heklet teppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
tankefull
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012
Du kan kanskje strikke leggvarmere til jenta di? (Du har ei jente ikke sant? Eller husker jeg feil nå?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Sikksakkhekleteppe går veldig raskt, Maxine.
![]() |
#46 |
tankefull
|
Jeg håper det, for jeg har strikket et sitteunderlag av det. Det glemte jeg å nevne i sted, så jeg har brukt ca 200 gram der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har så mye ymse restegarn at jeg blir mest kvalm. Må bare få funnet noe fornuftig å bruke det til. Bomullsgarnet kan kanskje bli heklete eller strikkete grytelapper?
![]() |
#50 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Snakk om å føle seg som en steingammal bestemor da, når man setter seg ned og strikker grytelapper og kluter liksom ...
![]() |
#51 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Fine greier, da blir jeg nok å strikke noen sitteunderlag av de. Hvor mange masker med hvilke pinner, hvilken størrelse før toving og sånt, Hannah?
![]() |
#52 |
tankefull
|
Jeg la opp 60 masker, på pinne 7. Strikket av 4 nøster (ble 41 riller). Litt usikker på om 60 masker ble litt lite, iallefall til voksen. Tror jeg kommer til å legge opp 70 masker til voksen neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er interessert! :vinke:
![]() |
#54 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Slanke litt på garnbeholdningen i 2013 også? Jeg har strikket trekk til tennbrikettbokser og så har jeg strikket trekk til klokka mi fra IKEA (15 kroners klokka) og heklet en blomst som jeg hang på. Det ble stilig! Ellers så går det i sokker.. Tenker å begynne på noen sitteunderlag ganske snart. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Bilder, Fnissa?
![]() |
#56 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg får ikke til å laste opp bilder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Jeg har organisert garnet mitt i dag. Sortert etter tykkelse og farge, sånn ca. Vil hvertfall bli mye enklere å finne ting her.
![]() |
#58 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnslanketråden 2012Kista ble ryddet i går, og to av evighetsprosjektene får bli med videre. Ellers er alt sortert etter type garn, og noe(fordi det er så mye) også sortert i farger.
![]() |
|
|