|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Hadde tenkt å dra på Essiejakt. Men så travelt det er med underlakk, mellomlakk og på toppen av det overlakk. Hadde tankt å kjøpe, men tror jeg holder meg til de som jeg ikke trenger å styre slik med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!
Alle neglelakker bør legges på det viset; det er ikke noe spesielt med Essie slik sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Essie-neglelakker!Jeg tar meg tid til å bruke både under- og overlakk og også to strøk med Essie neglelakk og har flotte negler mye lenger enn jeg har opplevd med noen annen lakk.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har både over- og underlakk fra Essie, den begynte allikevel å flasse før et døgn var gått. Og jeg har en hånd som brukes mindre enn normalt pga brudd.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg vet det sånn egentlig. Meeeen det er mange jeg kan bruke uten det og det holder greit nok. Men slik jeg forstår det her så er man avhengig av å gjøre det for at det skal holde mer enn en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
Neida. Den grønne jeg brukte her om dagen, holdt i alle fall 4 dager, uten under- eller overlakk.
![]() |
#9 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Jeg kjøpte den matte overlakken til Essie, og den var griselekker! ... men er det meningen at man skal ha en vanlig overlakk under den? Den var ikke særlig holdbar
![]() |
#10 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Essie-neglelakker!Jeg har nå for første gang forsøkt over- og underlakk fra Essie og min erfaring er at disse produktene er bedre fra Trind enn nettopp Essie. Nevner det som et tips til andre. Kanskje kan det gjelder flere enn meg.
![]() |
#11 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok ikke meningen å ha vanlig overlakk under den som matter fargen på lakken, men det står at den må påføres jevnlig ved behov. (eller noe i den duren). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Dette er et spennende eksperiment. Jeg kan melde at etter en uke så er lakken stort sett pen ennå. Jeg har lakket to negler på nytt og på de andre er det begynt å gå av i hakk øverst på neglen, så jeg må gjøre det igjen i dag. Men når det holder i opp mot en uke så blir det arbeidet plutselig ikke så stort lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Jeg har gått glipp av underlakk. Hva skal vi ha det for igjen? |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Dels fordi det lager et godt underlakk for lakken, slik at den sitter bedre, og dels fordi man skal hindre at neglen tar farge av lakken. Det siste er særlig viktig når man bruker lakk med sterk farge; det spiller mindre rolle hvis man bruker lys rosa-toner eller andre mer nøytrale farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Essie-neglelakker!Synes også Essie holder godt, med over - og underlakk!
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Jeg er nå på runde 2. Jeg la neglelakk på alle fingrene på søndag, fire lag tilsammen. Enn så lenge ser det veldig bra ut, utenom et hakk på en lillefinger, som jeg lurer på om jeg må gjøre noe med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Essie-neglelakker!Essie på tilbud til 59,- hos BliVakker igjen.
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Essie-neglelakker!Etter å ha lest flere tråder om dette merket her har jeg testet det ut og er så langt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
På vei
![]() Sv: Essie-neglelakker!Du kjøper 4 og får med både over- og underlakk. :enkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
Basecoat er særlig viktig dersom du bruker neglelakk med litt farge på. De kan nemlig misfarge neglene, sies det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|