|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerRett etter utbryter Eria febrilsk: "Alle tingene våre! Vi har jo ikke fått lastet ut alt vi hadde med oss ennå!" Ikke før har hun sagt dette, før det regelrett regner ting rundt dem. Poser med speltmel, økologiske egg og bunter med Norogarn faller som hagl etter å først ha blitt skutt til værs idet bussen eksploderte. Akkurat idet Albertine blir truffet i hodet av en grov, hjemmebakt baguett, utbryter hun: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerStikka og lil'c, se det flyter av nøstebarnskinn her, røsk de med dere, dere som jo hvor deilig det er å ha å sove på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerDa sier Fritjof Wilborn: Dere har vunnet nøstebarnskinn til alle barn dere måtte få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerDet eneste framkomstmidlet som ikke har eksplodert er minibussen som tromsøgjengen leide på Gardemoen. Miromurr aker på sin enorme mage nedover med Far out fishing, Canisa og Jill halsende etter. Etter 5 minutter er de tilbake med tre "schvære" bager med tørrfisk, selkjøtt, Mack øl, tørket reinkjøtt og et par dunker rødvin.
Lofottorsk i nordens Paris Sist redigert av Canisa : 28-03-07 kl 20:31. Årsak: Leif was here ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer"Rune Rudberg!?", utbryter Iset sjokkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nå også i farger
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer"Jeg kom bare for å låne den røde tunikaen til MokkMokk", svarer Rune. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerI tillegg tror jeg sofaen jeg solgte har havnet her sier Rune, og nå angrer jeg på at jeg solgte den sofaen jeg har hatt så mye moro i
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmer...også tenkte jeg at dette var en fin annledning til å gå for 2000
![]() |
#11 |
Nå også i farger
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerSitron! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerJøss, innlegget jeg svarte på ble borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerSånn da.
![]() |
#14 |
Nå også i farger
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerGjennomgå ja, svarer Rune... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerJa, og tørket reinkjøtt som skal være godt for potensen fniser Jessica. Dessuten har jeg kondomer gliser hun, og blir rød på ørene.
![]() |
#19 |
![]() Sv: En påskekrim med FP-medlemmerJeg dauer! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|