|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over opplagret frustrasjon blant kollegene mine. Det er ikke egentlig noe å sette fingeren på, bare for mye arbeid og for få folk - som går ut over det jevne humøret rundt meg, og som til slutt påvirker meg også.
|
|
|
#42 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over naboen over oss. Helt siden de flyttet inn for halvannet år siden har de drevet med oppussing. Og ikke effektiv-nå-totalrenoverer-vi-leiligheten-oppussing. Neida. De tar det litt etter litt. Og de begynner alltid klokka 1900 på kvelden. Ikke et hammerslag, ikke ørlittegranne borring før da. Men da setter de igang for fulle mugger. De holder alle barna i naboleilighetene våkne, og klokka 20.01 står vi i kø utenfor døra deres for å be dem slutte/reise og ryke. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Peppy!
|
Sv: Den store irritasjonstrådenAkkurat nå irriterer jeg meg grenseløst over en idiot som uttaler seg om saker og ting hun ikke har peiling på, og kommer med uttalelser som vitner om fordommer av en annen verden. Og vedkommende er så tett i hue at det ikke går an å snakke henne til fornuft, hun skjønner jo ingenting. Jeg er så lei av rasister. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Den store irritasjonstrådenJeg innrømmer at jeg irriterer meg litt over ei på jobben som tror at hun er nestsjef omtrent ene og alene fordi hun er svigerinnen til sjefen.
|
|
|
#45 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg veldig over min første fartsbot, ble tatt av en fotoboks da jeg kjørte firmabilen på vei til en konferanse. 92 km i en 80 sone = 2600 kr!!
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Den store irritasjonstrådenJeg irriterer meg over at jeg ikke kan nyte de siste dagene frem til termin. |
|
|
|
#47 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Den store irritasjonstråden
Og jeg irriterer meg grønn over de som bremser før en avkjøring og blinker etterpå. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tåler regn
|
Sv: Den store irritasjonstrådenIrriterer meg over en kollega som gjør mye feil, som vi andre til stadighet må ordne opp i...grr |
|
|
|
![]() |
|
|