|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til alle lærerne her på forumetMin erfaring er at det finnes så mange ulike foreldre. Noen få er dessverre slik som disse vitsene henspeiler til, men de fleste er ikke slik. Heldigvis. Noen står ikke opp for sine retter i det hele tatt, og andre er lite engasjerte i ungenes hverdag på skolen. Noen foreldre spiller veldig på lag med oss lærere osv.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Til alle lærerne her på forumetVar lærer tidligere, var en grunn til at jeg skifta jobb ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til alle lærerne her på forumetJeg har opplevd liknende i høyere utdanning; en mor som ringte på vegne av sin sønn i 20-årene, som ikke hadde klart å levere det ene, lille obligatoriske arbeidskravet som trengtes for å kunne gå opp til eksamen. To dager senere hadde jeg en ikke en gang flau gutt på kontordøra mi.
|
|
|
#4 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Til alle lærerne her på forumetJeg iler inn og forteller at 1995-årgangen, den er helt fantastisk. 1994-årgangen forbigår vi i stillhet. *forenkler og stigmatiserer elevgrupper på det aller groveste* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Til alle lærerne her på forumet
Eg har ikkje 95, men 94-klassen min er ekstrem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Jo, forresten, eg har 95. Blant anna ein (annan) elev som meiner det er mi skuld at han fekk nedsett i orden og ein heil klasse (inkludert foreldre) som meiner at ein beskjed som er gitt i planlegger og kalender på ITL og munnleg i timane, ikkje er godt nok gitt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Til alle lærerne her på forumetGled dere til 00-årgangen.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Til alle lærerne her på forumetFor mye pins.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Til alle lærerne her på forumetGled dere til 07 barna kommer dere. 08 barna var helt fantastiske i forhold, 09 barna derimot minner litt mer om 07 barna men ikke like gale. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Til alle lærerne her på forumetGleder meg til pensjonisttilværelsen og årgangsvin.
|
![]() |
|
|