|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Synes alle det er koselig med småfugler om våren?Jeg tror vi skal være glad for at vi ikke forstår hva de sier, jeg mistenker det er mye grov banning.
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes alle det er koselig med småfugler om våren?
Grov banning!
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Synes alle det er koselig med småfugler om våren?Å, jeg synes det er fantastisk. Blir glad av å høre fuglene om morgenen. Liker til og med måkeskrik jeg.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Synes alle det er koselig med småfugler om våren?Jeg elsker fugler året rundt. Jeg har en bok der jeg noterer første gang jeg ser ulike fugler, hva slag fugler jeg ser rundt omkring og litt sånn. Jeg er en fuglekikker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Synes alle det er koselig med småfugler om våren?Jeg elsker svarttrost! Men så har vi ekstra isolerte vinduer på soverommet, så jeg kan jo velge om jeg vil høre dem eller ei.
|
![]() |
|
|