|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Med medisinutsalg i klesbutikken og bygdas største sladrekjerring bak disken var det uaktuelt å kjøpe test lokalt, gitt. Men flaut? Nei. |
![]() |
![]() |
#43 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg bryr meg lite om hvem som ser at jeg kjøper denne testen, men jeg unngår å kjøpe den dersom mamma er i samme lokalet samtidig
![]() |
#44 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei, det er ikke flaut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes det er fryktelig flaut. Aner ikke hvorfor. Har sikkert tatt 100 tester opp igjennom tidene.
![]() |
#47 |
♡
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Vel, når jeg kom inn med fire mnd gammel A synes jeg det var litt flaut.
![]() |
#48 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Har ikke lest de andre inleggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
By the Sea
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Flaut? Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?De er vel bare så veldig utålmodige og spente da!
![]() |
#51 |
weird
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ikke flaut, men litt for privat til at jeg liker at naboen plutselig skal se hva jeg kjøper.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ikke flaut akkurat, men jeg som ble gravid første gang som 18åring var jo redd for at noen skulle se meg. Så meg leeeenge rundt på apoteket før jeg tok det jeg skulle ha.
![]() |
#53 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Sånn tenkte jeg også. Helt til jeg en gang begynte å prøve på å få baby... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
weird
![]() Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg er testedronning når det er en viss fare for baby. Kanskje fordi jeg som regel merker at det er "noe" rimelig kjapt. Ulempen er muligens at jeg dermed har fått med meg tidlige spontanaborter.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
intro
|
Det er nok ikke det å spare penger som står i fokus, nei.
![]() |
![]() |
#56 |
intro
|
![]() Sv: Re: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Det synes jeg ikke nödvendigvis er noen ulempe, ref. svaret mitt over. Men det kommer naturligvis an på bakgrunnen. Hadde jeg ikke opplevd slike svakt positive, tidlige tester, tror jeg faktisk ikke jeg hadde hatt barn i dag. Hvis jeg ikke hadde mast meg til en undersökelse, hadde kanskje polyppene i livmora mi aldri blitt oppdaget.
![]() |
![]() |
#57 |
ctrl+z
|
Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Så lenge man har kontroll på syklusen sin, prøver å lage barn og venter spent på resultatet, så er det veldig fristende å "bare sjekke".
![]() |
#58 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes ikke det er flaut. Hvorfor skulle det vært det da?
![]() |
#59 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
![]() |
![]() |
#60 |
By the Sea
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jada, etter at jeg var inne på SG før jeg ble gravid med minstemann gikk det jo opp for meg at mange testet hver eneste måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|