|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynter dere til påske?Vanligvis ikke så mye men gutta har laget litt fin pynt som står i kjøkkenvinduet + at lillebror har karse.
|
|
|
|
#44 |
|
Søt og rar
|
Sv: Pynter dere til påske?
Hvit har ikke så mange feil i språket sitt, så vi har forbarmet oss over karse-begrepet hennes.
|
|
|
#45 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Pynter dere til påske?Lite pynt her, ut over en gul blomst på verandaen. Harn noen gule løpere og slikt, men jeg glemmer å ta den frem. Er kanskje den personen i verden som er minst opptatt av pynt, lys og servietter og slikt, så da blir det sånn.
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Pynter dere til påske?I år pyntet jeg hele to uker før påske for å ta igjen for å ikke ha pyntet de siste fem årene. Med unntak av to keramikkhøner som var litt kule og en løper som jeg har fått i gave, så var alt hjemmelaget. Veldig mye stilig på kyllingfronten fra barnehage og skole.
|
|
|
#47 |
|
By the Sea
|
Ja, ikke sant? Det er minimalt med styr og bare kos. Også er det VÅR og GULT og påskemarsipan og britisk påskekrim på NRK!
|
|
|
#48 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Pynter dere til påske?Her er det påsketre med salig blanding av gammelt (70-80 år gammelt) og helt ny pynt. Det er massevis av påskeegg, mange ganske gamle påskeblomster og litt mere. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pynter dere til påske?Jeg vil ha kyllingen til Floksa! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Pynter dere til påske?Vi har malt drøssevis med keramikk-egg. Eller, tusjet. Jeg orket ikke slippe Knøtteliten løs med maling ...
|
|
|
#52 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
|
|
#54 |
|
maler
|
Sv: Pynter dere til påske?La meg se, jeg har 2 hjemmelagede påskeharer og en hippie-kylling og en mer streit kylling og en liten potte med karse. Eller var det karsten det kanskje.
|
|
|
#55 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynter dere til påske?Jeg har 3 barn som har laget påskepynt i barnehage, på skolen og sfo, så her pyntes det med mye hjemmelagd påskepynt. Koselig synes jeg. Tingene er merket med navn på barnet under, og noe av pynten er 18 år gammelt. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pynter dere til påske?Nei. Vi er hjemme en halv dag i påska, så det ser jeg ikke poenget i. Dvs, jeg er hjemme halve påska alene, men orker ikke pynte for meg selv.
|
|
|
#57 |
|
Weeeee
|
Sv: Pynter dere til påske?Har et anstrengt forhold til gul, men har da hengt opp noen herlige knøttemalte egg på en grein. Så har knøttet hengt opp sakene hun har laget.
|
|
|
#58 |
|
flisespikker
|
Sv: Pynter dere til påske?Nei, vi pynter ikke til påske. Men kommer Poden med noe han har laget (det gjorde han her om dagen), settes det naturligvis frem. Og sist mannen kjøpte blomster, var det stort sett bare gule å finne i butikken, så nå er det en vase med solsikker ved siden av TV-en, det er jo ganske påskete.
|
|
|
#59 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Pynter dere til påske?Jeg elsker påsken, det har bestandig vært min favoritthøytid, så her pyntes det med gule duker, kyllinger, egg, tulipaner og påskeliljer - og selvsagt ei stor påskeeggskål med godis - og så henger jeg opp vår/sommergardinene på kjøkkenet og i stua.
|
|
|
#60 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Pynter dere til påske?Neh. Jeg har hengt opp to egg i trollhasselen min som snuppa laga på SFO. Thats it.
|
![]() |
|
|