Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Atter en svigers-tråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 02:35   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Atter en svigers-tråd

Dere har mange gode poenger, og noen HAR jeg prøvd.
Det med å sette seg på hver sin side av bordet med hvert sitt barn...vel, det var det vi gjorde! Det funket absolutt ikke.

Jeg er nok ikke den mest populære i svigerfamilien. Jeg har ingen problemer med å kommandere mannen her hjemme, men hos svigers får jeg det ikke til. Spesielt siden de synes jeg gjør så lite fra før av. (Jeg har noe sykdomsdritt som gjør at jeg blir fort sliten, så mannen har måttet ta sitt fra starten av.)

Det skal sies at han er VELDIG flink her hjemme, og tar mer enn sin del av arbeidet med barn og hjem. Men det er som om han glemmer alt når vi er utenfor døra! Og det er det samme om vi er hos hans foreldre, min mor, venner el.l.

Min svigerfamilie er kort og godt veldig spesielle. De ER lite høflige i utgangspunktet, de har mer tro på "fri oppdragelse" enn mye annet og de synes jeg er streng. (Men i dag når vi var der måtte Svigermor innrømme at den eneste ungene - og bikkja - hørte på, var meg!)
De bor rett nedi bakken her, men det er feil å si at jeg er "tittgjengd" i døra der.
Svigermor er veldig snill altså, og vil det beste, men det kommer jammen meg feil ut uansett hvordan hun formulerer ting.

Men takk for synspunkter alle sammen.
Jeg konkluderer med at :
1 = Ja, det ER uhøflig.
2 = Jeg burde være flinkere å si ifra.
3 = Mannen burde kringlevris når vi er hos andre!

Gammel 07-04-12, 09:07   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stjel gaffelen hans! Så får han den tilbake når han har hjulpet barnet.

(den ideen kom jeg på i natt. )

Gammel 07-04-12, 09:39   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også er det veldig lov å rett og slett nekte å spise middag hos svigers en periode, til ting har bedret seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 09:40   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"Du, det blir så stress siden jeg må hjelpe begge unger og forsøke å spise selv samtidig, og når jeg endelig har begynt så forsvinner maten. Neste gang det er middag hos svigers så gjør vi dette; du og kidsa drar på middag. Jeg drar på restaurant. "

Gammel 07-04-12, 09:58   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Jeg drar på restaurant. "

"Og regningen sendes til svigers. "

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.