|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off with their heads!!
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
![]() |
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerJeg leser Harry Potter; Game of Thrones; elsker Ringnes Herre og Hobbiten; har et lidenskapelig forhold til Neil Gaimans Sandman-tegneserier: Bit nerdy? Så absolutt! Flaut? Nei: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerNæsj. Flauere å ikke lese bøker i det hele tatt, tenker nå jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerEn liten digresjon her satt på toget på vei inn til oslo som vanlig, men siden jeg jobber turnus er det til forskjellige tider hver dag. Jeg er veldig glad i tykke bøker 1000 sider pluss. Så kom en kollega av meg og satt seg ved siden av og lurte på hvilken bok jeg lesten og at jeg orket å lese den tykke boka. Så kommer det ett vilt fremmed menneske bort til meg og sier til min kollega ja det gjør hun alltid og hun leser alltid forskjellige |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerHvis du pendler samme rute nesten hver dag så syns jeg ikke det er veldig ekkelt. Det er lett å legge merke til folk med store bøker.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerJeg leser ikke Harry Potter eller annen fantasy selv, men kan ikke se noe flaut med at andre gjør det. Barne- og ungdomsbøker leser jeg masse av. Særlig vintage-ungpikebøker som jeg aldri kan få nok av. Er ikke flau over det heller.
|
|
|
#8 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerJeg må innrømme at det er litt flaut når noen kommer inn i rommet midt i saftige scener fra game of thrones
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flaut eller kult? Om bøkerJeg husker da jeg skulle kjöpe noen av Harry Potter bökene i London for ca. 10 aar siden. Jeg var i en stor bokhandel og fant dem ikke för jeg spurte og noen henviste meg til barneavdelingen. Da ble jeg overrasket. Hadde aldri tenkt paa at dette var böker som "bare" var for barn. For det er de jo ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|