Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-07, 09:21   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

En hund er som et barn, føler jeg. Man glemmer dem aldri.

Helt sant.

Jeg hadde en "lillebror" som het Guinness ( ) også en stund. En Dverg Shcnauser (klarer aldri å stave det riktig ), sort og hvit i fargen. Men han var så nervøs av seg, og avhengig av å ha folk rundt seg hele tiden, at foreldrene mine ble nødt for å omplassere ham. Han "straffet" foreldrene mine med å bæsje på gulvet med en gang de forlot huset, enten det var for å gå i butikken, eller for å gå på jobb. Han var også ganske "blånn". (Bjeffet like mye av mamma i gangen som han gjorde av fremmede. Klarte ikke høre forskjell. Løp rett på vinduer, vegger osv. ) Han var ikke helt "som han skulle være" i følge rasestandarden. Men i ettertid har vi hørt det samme fra andre som har kjøpt hund fra samme oppdretter...

Nå er pappa litt gira på Irsk Setter. Mamma sier bastant nei, men det sa hun før de fikk Nappo, og før de fikk Guinness også. Jeg gir det et år, jeg...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:01   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Våre vakre hunder.

Bliss - rampejenta

Mike (til låns på ubestemt tid) - kosegutten

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:58   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er katten vår.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 14:25   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tussi

Vestlendingen

Minien til Gutta

Hårvotten

Loffen

Og Reddikk pusen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 14:37   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ååå så mange nydelige dyr..
ÅH ønsker meg virkelig hest.. (red i mange år som liten/ung) Nå ser jeg drømmen svinne hen enda mere, da småtten er allergisk mot timotei/gress/høy.

Men her er Sofus Sokrates.

vi fikk/kjøpte han igjennom Hustilpus her i bergen som omplasserer hjemløse katter.
Han er blitt mishandlet og ble funnet med en kule fra et luftgevær i brystet, ute i kulden. Det er helt horribelt.. Han er 7,5 kg og kjempe svær og bare verdens snilleste godeste klump..

Og det beste er jo at klumpen ikke er allergisk mot han..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:09   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Floksa: Åh, jeg er en sucker for fjording altså!

Gammel 26-02-10, 23:36   #7
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

DSCF1750.jpg

DSCF1626.jpg

DSCF1790.jpg

Her er våre firbente familiemedlemmer: Pia Pusur og kaninen Snoopi

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.