|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Textrovert
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Nei! Jeg hater musikaler. Med unntak av Les Mis, som er i en klasse for seg. Mamma Mia var sjarmerende, men der er jo ikke sangene musikalsanger.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du musikaler?Jeg elsker også musicaler. Min favoritt er "Cabaret". |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Elsker musicals! Har sett Lion King i London og det var magi! Da jeg var liten var jeg fullstendig hekta på Grease, som jeg har sett enormt mange ganger. Jeg er veldig glad i Moulin Rouge.
![]() |
#44 |
Originala
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Nei, jeg er ingen stor musikalentusiast. Jeg ser noen stykker, men hver gang de synger tar jeg meg i å "vente" på at den pompøse synginga skal bli ferdige og vi kan vende tilbake til handlingen på ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Jeg likte opprinnelig ikke musikaler så godt, men ble omvendt med Les Miserables. Jeg har fått med meg en del av dem etterhvert. Jeg liker nok best musikaler med en god handling i tillegg til god musikk.
![]() |
#46 |
Flawsome
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du musikaler?Nei. Med unntak av The Sound of Music, som jeg forelsket meg dypt og inderlig i som barn. Det er en forelskelse som vedvarer, og jeg har sikkert sett den 30 ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Sv: Liker du musikaler?Det var nok the sound of music som startet hele musicalgreia for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Jeg elsker musikaler! :hjertet:
![]() |
#49 |
Borte
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Jeg liker et lite knippe på tre musikalfilmer, men det er pga. musikk, nostalgi og historien bak. Jeg syns ellers musikal er en ganske håpløs sjanger.
![]() |
#50 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Trøndelag teater har satt opp Hair nå.
![]() |
#51 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Liker du musikaler?Nja. Egentlig ikke. Unntaket er Cats i London for mange år siden, den var fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Liker du musikaler?
Ja, den er skikkelig rar, men fytti katta så kuuuuul!!!! Jeg hadde den på VHS i sin tid med Donny Osmond og Joan Collins. Kul, kul, kul!
![]() |
#53 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Jeg så den på skolen og husker jeg var den eneste som var dypt fasinert. Og jeg kjøpte CD'en etterpå.
![]() |
#54 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Liker du musikaler?Ja, jeg liker musikaler. Chess, Les Miserables (som jeg så i London med Øystein Wiik i hovedrollen), Starlight Express (som jeg også har sett i London), Cats (sett i London den også), Miss Saigon (sett på Broadway
![]() |
#55 |
Yes, we can!!
|
Men, altså, musical er da en helt annen sjanger enn revy og show! Jeg utstår ikke revyer og show, men musicals er jo noe helt annet. Jeg elsker det hemningsløse i at man tar seg tid til å bryte ut i koordinert sang og dans midt inni historien, bare fordi. Revy og show er jo bare lettbeint. Noe helt annet.
![]() |
#56 |
Flawsome
Ja, de glemte jeg å nevne. Og Grease. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Ser at det ble litt feil, klart musical er noe annet. Men for meg er det like lite gøy og apellerende som show og revy er for meg. Jeg liker det bare ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Liker du musikaler?Du er som ungene, som liger grønnsaker og kjøtt og saus, men ikke blandings.
![]() |
#59 |
lettere utlada
|
Du er tilgitt siden du både liker opera og ballett.
![]() |
|
|