Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kul, imponerende, festlig og enkel bursdagsmat for mange?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-12, 09:27   #41
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul, imponerende, festlig og enkel bursdagsmat for mange?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Wow!

Selv om jeg er glad i å lage mat, så baker jeg ikke så mye. Derfor har jeg ikke akkurat et lager med Wilton- og Cacasfarger og hva det nå heter. Det blir ikke det samme med konditorfarger? Nei?

Sorry. Men du kommer jo langt med 3-4 farger, da. De koster litt, men er drøye og holder i en evighet. Tror de koster ca 50,- / stk, billigere på eBay om du har tid til å bestille derfra.

Gammel 13-04-12, 10:04   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gelehender var kult! Jeg så for meg at man også kan legge engangshansker fylt med f.eks. vann i en stor geléform mens geleen stivner rundt, og så kan man ta dem bort og fylle hulrommene med gelé i en kontrastfarge. Kunne ikke det også blitt bra?

Gammel 13-04-12, 10:57   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 15:55   #44
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

43?! Da synes jeg du skal droppe gaveåpning helt og holdent.

Dropp gaveåpningen ja, å få så mange barn til å sitte rolig å se på det vil ta 2 timer :P

Godteposer dropper man lett.

Av leker så tror jeg faktisk de fort finner på mest om de får leke selv, her var tjukkas VELDIG populært på forrige bursdag sammen med ett par budda bager... så noe organisert var ikke noe vits.

MEN det går jo ann å ha noen leker som de som ønsker å gjøre kan få lov til, f.eks fiskedam, halen på grisen osv om man er flere voksne så kan jo det stå åpent mens de andre leker selv.

JEG VILLE LEKT STILLELEKEN! MED STOR PREMIE TIL VINNEREN!

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:41   #45
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ber en inn til bursdag og ikke åpner gavene så synes jeg en ikke bør invitere så mange. Åpne gavene på en kjapp og enkel måte som ikke nødvendigvis er så organisert. Jeg synes det er skikkelig uhøffelig og ikke åpne gavene en får. Da får dere heller ha litt lenger selskap nårdere har bedt så mange.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:42   #46
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ber en inn til bursdag og ikke åpner gavene så synes jeg en ikke bør invitere så mange. Åpne gavene på en kjapp og enkel måte som ikke nødvendigvis er så organisert. Jeg synes det er skikkelig uhøffelig og ikke åpne gavene en får.

Enig med deg i det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:47   #47
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke bare å åpne gavene etterhvert som gjestene kommer? Det tar jo ikke veldig lang tid å åpne en gave liksom.

Gammel 13-04-12, 18:55   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Skateboard-kake:

ser ikke så veldig vanskelig ut, lage en langpannekake og skjære ut til riktig form og
pynte med det man ønsker.

Tenkte å prøve neste helg når vi skal ha 9-årsfeiring her.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.